کد خبر : 1703566 | 01 شهریور 1399 ساعت 10:50 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

مکس آلگری؛ محتمل‌ترین جانشین آنتونیو کونته

رسانه های ایتالیایی می گویند در صورت پایان همکاری اینترمیلان و آنتونیو کونته در هفته پیش رو، مکس آلگری سرمربی سابق یوونتوس بیشترین شانس را برای جانشینی او خواهد داشت.

مکس آلگری؛ محتمل‌ترین جانشین آنتونیو کونته

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان دیشب در فینال لیگ اروپا به مصاف سویا رفت و در پایان یک بازی پر فراز و نشیب 3-2 شکست خورد تا از رسیدن به جام بازبماند و قهرمانی را تقدیم حریف اسپانیایی کند. آنتونیو کونته سرمربی اینتر در پایان بازی صحبتهایی کرد که نشان می داد دوران حضورش روی نیمکت اینتر احتمالاً به زودی به پایان خواهد رسید.

 

1521525

 

کونته در پایان بازی گفت: " وقتی به میلان برگردیم دو سه روز استراحت می کنیم و بعد با باشگاه جلسه خواهیم داشت. ما باید کل فصل را آنالیز کنیم و با آرامش برای آینده اینتر برنامه ریزی کنیم، چه بدون حضور من و چه با حضور من. نمی دانم، ما فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و در نهایت باید تصمیمی گرفته شود که به نفع اینتر است".

 

اسکای اسپورتز ایتالیا بعد از صحبتهای کونته و اشاره او به اینکه ممکن است دوران حضورش روی نیمکت اینتر تنها بعد از یک فصل به پایان رسیده باشد در گزارشی مدعی شد در صورتیکه باشگاه به این نتیجه برسد که بهتر است به همکاری اش با کونته خاتمه دهد مکس آلگری از بیشترین شانس برای جانشینی او برخوردار است.

 

1521562

 

این البته اتفاقی است که در گذشته هم تکرار شده. در فصل 2014-2015 تنها دو روز پیش از شروع پیش فصل، آلگری در یوونتوس جانشین کونته شد و بعد از آن پنج فصل پیاپی قهرمانی ایتالیا را برای بیانکونری بدست آورد. جالب اینجا است که آلگری در یووه توسط موراتایی استخدام شد که حالا مدیر باشگاه اینتر است.

 

 

دیدگاه‌ها