کد خبر : 1703600 | 01 شهریور 1399 ساعت 13:10 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

گل من مهم نیست، حفظ سهمیه اهمیت دارد؛

عابدینی: حیف بود ماشین سازی سقوط کند

فردین عابدینی مدافع تیم ماشین سازی می‌گوید که سقوط تیم ماشین سازی اتفاق بدی برای فوتبال ایران می‌شد.

عابدینی: حیف بود ماشین سازی سقوط کند

به گزارش ورزش سه، فردین عابدینی مدافع راست تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما در مورد بقای ماشین سازی گفت: ما خیلی خوب لیگ را شروع کردیم و رتبه بالا بودیم اما در نیم فصل دوم امتیازاتی را از دست دادیم که مجبور شدیم در هفته های آخر به بقا فکر کنیم و خوشحالم که حداقل اتفاق بدتری نیفتاد. صنعت نفت تیم خوب و جوانی بود که از رتبه اش می‌شود کیفیتش را بشناسیم. گل من هم اصلا مهم نیست و مهم این است که سهمیه را حفظ  کردیم و نگذاشتم قدیمی ترین تیم آذربایجان سقوط کند.

 

عابدینی درخصوص افت ماشین سازی توضیح داد: ما تیم جوانی را داشتیم و شروعمان خیلی خوب بود، سپاهان و پرسپولیس را متوقف کردیم و استقلال را شکست دادیم. اما وسط فصل امتیازاتی را از دست دادیم که واقعا الکی بودند. فکر میکنم دلایل متفاوتی دارد که تغییر کادرفنی مهم ترین دلیلش بود. به هر حال این اواخر با حضور آقای افاضلی شرایط برایمان بهتر شد و در لیگ ماندیم.

مدافع راست ماشین سازی راجع به وضعیت خودش گفت: من از اول هم در تبریز بودم و خیلی دوست دارم که فوتبالم را در اینجا ادامه دهم. آرزوی دیرینه ام این است که به تراکتور برگردم چون ۵-۶ سال آنجا بودم و واقعا هوادارش هستم.

 

او درباره لیگ نوزدهم توضیح داد: واقعا لیگ خوبی بود. همه تیم ها قدرتمند آغاز کردند، تیم ها همگی جوان شدند و بازیکنان خوبی هم در عرصه لیگ برتر بازی کردند. اما این تعطیلی لیگ باعث شد که یک مقدار شرایط سخت شود. بعد از این همه تعطیلی بعضی ها هم مصدوم شدند. این مریضی تاثیر خود را روی لیگ گذاشت و اگر نبود، فصل بهتری را داشتیم.

 

وی در پایان صحبت هایش گفت: انشالله ماشین سازی بتواند رتبه بهتری را کسب کند و به حقش برسد، این تیم هواداران خوبی دارد و ما هم خوشحالیم که شرمنده آن ها نشدیم.

دیدگاه‌ها