کد خبر : 1703829 | 02 شهریور 1399 ساعت 18:15 | 17.4K بازدید | 2 دیدگاه

جریمه احتمالی مگوایر برای فرار از زندان یونان

تنها نیمی از دستمزد هفتگی مگوایر او را از جریمه زندان در یونان نجات خواهد داد.

جریمه احتمالی مگوایر برای فرار از زندان یونان

به گزارش "ورزش سه"، 2 روز پیش پلیس کشور یونان از دستگیری هری مگوایر مدافع میانی تیم فوتبال منچستریونایتد در جزیره «میکونوس» این کشور به دلیل درگیری با مأموران این سازمان خبر داد.

 

 

1509759

 

 

گویا بازیکن 85 میلیون پوند  منچستریونایتد در ساعت بامدادی روز چهارشنبه با مأمورانی که برای رسیدگی به یک مورد درگیری در در یک کافه حضور پیدا کردند، درگیری لفظی پیدا می‌کند و پس از بیان الفاظی توهین‌آمیز حتی به یکی از آنها ضربه می‌زند.

 ستاره انگلیسی پس از گذراندن دو شب در بازداشت آماده است تا به خانه برگردد و به نظر می‌رسد که این بازیکن می‌تواند با پرداخت 90 هزار پوند حکم زندان سه ساله خود را خریداری کند. این رقم حدود نیمی از دستمزد یک هفته این بازیکن است.

 

 

1521859

 

 

اگر مگوایر در این دادگاه متهم شناخته شود باید مبلغی را به صورت روزانه پرداخت کند تا مجبور به گذراندن مدت زندان خود نشود. گفته می‌شود دلیل ایجاد این درگیری حمله فردی محلی با شی تیزی به خواهر 20 ساله این بازیکن بوده است. اتهامات مگوایر دقیقا مشخص نیست اما به نظر می‌رسد که اقدام خشونت آمیز علیه نیروی پلیس، ضربات فیزیکی، عدم دستورپذیری از پلیس و همچنین پیشنهاد رشوه جز این موارد باشد.

بعضی از رسانه‌ها مدعی شدند که پیشنهاد رشوه از اتهامات او حذف شده اما منابع پلیس این موضوع را تکذیب کردند. 

دیدگاه‌ها