کد خبر : 1704933 | 09 شهریور 1399 ساعت 10:00 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

اجازه ویژه به مگوایر؛ دیرتر در پیش‌فصل شرکت کن

هری مگوایر کاپیتان منچستریونایتد که در یونان به ضرب و جرح و رشوه دادن محکوم شده دیرتر از سایر بازیکنان تیم در تمرینات پیش فصل منچستریونایتد حاضر خواهد شد.

اجازه ویژه به مگوایر؛ دیرتر در پیش‌فصل شرکت کن

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد به کاپیتان خود هری مگوایر اجازه داده تا تعطیلاتی طولانی تر نسبت به سایر بازیکنان این تیم داشته باشد. این تصمیم بعد از آن گرفته شد که حضور مگوایر در یونان برای گذراندن تعطیلات برایش دردسرساز شده بود.

 

1523502

 

مگوایر بعد از درگیری‌ای که در جزیره میکونوس یونان پیدا کرده بود در دادگاه بدوی به حمله به پلیس‌، فحاشی و تلاش برای رشوه دادن محکوم شده و حالا قرار است در جلسه دیگری در این دادگاه شرکت کند. این در حالی است که بازیکنان یونایتد قرار است از چهارشنبه این هفته تمرینات پیش فصل خود را در مجموعه تمرینی این تیم در کرینگتون از سر بگیرند.

 

1523503

 

روزنامه سان می‌گوید هری مگوایر که فعلاً در یونان خواهد بود نمی‌تواند از روز چهارشنبه در تمرینات شرکت کند و به همین علت مدیریت باشگاه و کادر فنی به او اجازه داده اند که با تاخیر در تمرینات شرکت کند.

 

مگوایر ابتدا به 21 ماه زندان تعلیقی محکوم شده بود ولی تیم وکلای او علیه این حکم تقاضای تجدیدنظر کرده اند و او باید در جلسه دادگاه برای فرجام خواهی از حکمش شرکت کند.

 

1523501

 

 

دیدگاه‌ها