کد خبر : 1703995 | 03 شهریور 1399 ساعت 14:35 | 103.5K بازدید | 8 دیدگاه

بیدار شدن باید مثل این باشه؛

خلوت شبانه لواندوفسکی با جام بزرگ (عکس)

تصویری آشنا برای طرفداران فوتبال در ایران، حالا برای لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ در لیسبون رقم خورده است؛ بردن جام قهرمانی به اتاق خواب و لبخندی کنایه آمیز و مملو از کری خوانی برای رقبا.

خلوت شبانه لواندوفسکی با جام بزرگ (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ قهرمانی اروپا را با پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به دست آورد تا شاگردان هانسی فلیک برای ششمین بار جام UCL را بالای سر ببرند. غیبت تماشاگران در جشن قهرمانی، فضا را بی شباهت نسبت به تمام جشن های قبلی کرده بود اما با این حال بازتاب های بالا بردن جام قهرمانی توسط باواریایی ها بعد از پایان جشن نیز ادامه داشت و حالا رابرت لواندوفسکی خود را به مرد اول این بازتاب ها تبدیل کرده است.

او شب گذشته جام را به اتاق خواب خود در هتلی در لیسبون برد تا شب را با این جام باشکوه و تاریخی سپری کند؛ جامی با طراحی منحصر به فرد که در فوتبال جهان بی نظیر است و حالا انتشار تصاویر آن در اتاق لواندوفسکی، توجه ها را جلب کرده است. لوا با انتشار عکس حضور جام در تخت خوابش نوشته: «بیدار شدن باید مثل این باشه!». هشتگ های مربوط نیز نشان می‌دهند که جام از شب گذشته در اختیار مهاجم لهستانی بوده است.

 

این عکس چند میلیون بار در ساعات گذشته دیده شده و لایک بیش از 800 هزار نفر را پای خود می‌بیند و باعث تعجب بسیاری از هواداران بایرنی شده است. اما در ایران، فوتبالی ها و به خصوص طرفداران پرسپولیس به انتشار چنین تصاویری پس از جشن قهرمانی عادت دارند. سال گذشته بود که شجاع خلیل زاده و سروش رفیعی جام طلایی لیگ برتر را به اتاق خود بردند و با انتشار چند ویدیو و عکس، نام خود را در صدر فهرست واکنش های اینستاگرامی بعد از قهرمانی قرار دادند.

 

1522102

 

در آن ویدیوی چند ثانیه ای معروف، شجاع خلیل زاده جام را در آغوش گرفته و در خوابی آرام به نظر می‌رسد. سروش مخفیانه از او فیلم می‌گیرد و می‌گوید: «هیس، خوابیده...، عادت داره با جام بخوابه!» بعد شجاع با شیطنت همیشگی چشم هایش را باز می‌کند و صدای خنده هر دو بالا می‌رود. این ویدیو نیز در شبکه های اجتماعی بازدید میلیونی داشت و هواداران پرسپولیس واکنش های جالبی به آن شان دادند.

 

بازتاب های اقدام شجاع و سروش تا چند روز پیش هم ادامه داشت؛ کریم باقری و خداداد در تلویزیون اینستاگرامی خود در این باره صحبت کردند و به شوخی نسبت به این کار شجاع انتقاداتی را انجام دادند. کریم باقری از میهمان برنامه سیدجلال حسینی پرسید: «این آقا شجاع چرا با جام می‌ره تو خونه می‌خوابه؟ شما دلیلش رو می‌دونی؟» اما پیش از این که حسینی در این باره توضیح بدهد، کریم باقری که در نقش مجری ظاهر شده، صحبت هایش را ادامه داد و گفت: «دو سال است جام را می‌گیرد و با آن می‌خوابد یا با ماشین می‌برد. نمی‌دانم چرا جام را به او می‌دهند و به ما نه!»

 

نکته جالب این که در قسمت کامنت ها نیز نظرات فارسی زیادی دیده می‌شود که به همین اتفاق سال گذشته اشاره دارند. البته خود هواداران بایرن مونیخ هم به آن واکنش نشان داده و به طور مثال یکی از آن ها نوشته: «این عکس را به همسر لوا نشان ندهید، حسودی می‌کند!».

عکس های اینستاگرامی لواندوفسکی حدود 1.5 میلیون لایک را به خود می‌گیرد اما این عکس پس از گذشت یک ساعت به حدود 900 هزار لایک رسیده و احتمالا ستاره بایرن مونیخ رکوردشکنی خواهد کرد. حالا باید دید هم تیمی ها و اعضای باشگاه بایرن مونیخ چه واکنشی به این عکس خواهند داشت.

دیدگاه‌ها