کد خبر : 1704001 | 03 شهریور 1399 ساعت 14:15 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو آلکانتارا:

من حالا خوشحال ترین فوتبالیست روی زمینم

تیاکو آلکانتارا پس از انجام آخرین بازی خود با پیراهن بایرن و کسب عنوان قهرمانی چمیونزلیگ از خوشحالی سر از پا نمی شناخت.

من حالا خوشحال ترین فوتبالیست روی زمینم

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو آلکانتارا که از مدت ها پیش مشخص بود دیگر قصد ماندن در بایرن را ندارد، به هم تیمی هایش اطلاع داده است که پس از پایان لیگ قهرمانان راهی لیورپول خواهد شد. او شب گذشته به احتمال فراوان آخرین بازیخود با پیراهن بایرن را انجام داد و خاطره ای فوق العاده نیز برایش به یادگار ماند.

 

 

1519811

 

 

تیاگو سال 2013 بود که با درخواست پپ گواردیولا بارسا را به مقصد بایرن ترک کرد و با وجود دو مصدومیت رباط صلیبی توانست ارزش هایش را در باشگاه آلمانی به اثبات برساند. بایرن ماه هاست در تلاش برای راضی کردن تیاگو به تمدید قرارداد است ولی در نهایت به هدف خود نرسید.

طبق ادعای رسانه های انگلیسی، مذاکرات لیورپولی ها با تیاگو از سه ماه پیش شروع شده بود و در نهایت دو طرف به توافق مالی رسیدند. قرارداد تیاگو با قرمزها 4 ساله است و اکنون باشگاه انگلیسی باید با بایرن بر سر رقم نهایی انتقال به توافق برسد

 

تیاگو پس از برتری 1-0 بایرن بر پی اس جی در فینال لیگ قهرمانان به اِلِوِن اسپورت گفت:« این یک واقعیت است که من الان خوشحال ترین فوتبالیست روی زمینم. این قهرمانی حاصل تلاش همه بود. از کادر فنی و مدیریتی گرفته تا بازیکنان؛ چه کسانی که در میدان بودند و چه نیمکت نشین ها. ما واقعا کار فوق العاده ای انجام ادادیم و شایسته قهرمانی بودیم.

سال خیلی سختی بود و به خاطر کرونا شکل برگزاری بازی ها نیز تغییر کرد. باید به برگزارکنندگان رقابت ها نیز تبریک گفت. اینجا در لیسبون از همه چیز راضی بودیم. در هتل هم رفتارها عالی بود و در مجموع بهترین خاطرات برایم به یادگار ماند.»

دیدگاه‌ها