کد خبر : 1704382 | 05 شهریور 1399 ساعت 15:29 | 57.5K بازدید | 2 دیدگاه

گزارش مارکا

بازتاب جدایی مسی از بارسا در باشگاه رئال مادرید

در رئال مادرید معتقدند جدایی مسی از بارسلونا به دلیل مسائل مالی غیرممکن خواهد بود.

بازتاب جدایی مسی از بارسا در باشگاه رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بالاخره روزی که همه هواداران رئال منتظرش بودند فرارسید و لیونل مسی رسما از بارسا تقاضای جدایی کرد.

مسی در سالیان اخیر دشمن شماره یک رئال بوده و توانست تاریخ بارسلونا را از نو بنویسد. او رهبر بهترین بارسلونای تاریخ بود و بارها و بارها به رئال مادرید ضربه زد؛ هرچند که کهکشانی ها توانستند در عصر لیونل مسی هم به افتخارآفرینی های خود در اروپا و اسپانیا ادامه دهند و هرگز تسلیم نشدند.

 

 

1522661

 

 

در باشگاه رئال مادرید واکنش ها به جدایی لیونل مسی دوگانه بوده است. برخی در داخل باشگاه معتقدند این جدایی می تواند از لحاظ اقتصادی کاملا به سود بارسا شده و روند بازسازی این تیم را سرعت ببخشد و از سوی دیگر برخی معتقدند که ضربه ورزشی وارد شده به بارسا عظیم خواهد بود و در کوتاه مدت آبی اناری ها کمر راست نخواهند کرد.

 

ارسال بوروفکس از سوی مسی به باشگاه بارسلونا نشان می دهد که فوق ستاره آرژانتینی عزم خود را جزم کرده اما در رئال بر این اعتقادند که هیچ باشگاهی در شرایط فعلی قادر نیست سالانه 100 میلیون یورو ناخاصل به مسی دستمزد بدهد.

 

 

1482153

 

 

نه سیتی و نه پی اس جی دو باشگاه متمولی که از حمایت های دولت امارات و قطر برخوردارند نیز به خاطر مسائل فیرپلی مالی نمی توانند چنین دستمزدی را به مسی پرداخت کنند مگر اینکه از دستمزد دیگر بازیکنان خود کم کنند که امری بعید به نظر می رسد.

مسئولان رئال عملیات جدایی مسی را غیرممکن می دانند و معتقدند جذب این بازیکن بدون اینکه قوانین فیرپلی مالی زیرپا گذاشته شود، عملی نخواهد بود.

همچنین سران باشگاه مادریدی که تا چند سال پیش نسبت به جذب مسی خوشبینی هایی داشتند، حالا تحت هیچ شرایطی برای جذب او اقدام نخواهند کرد و در این باشگاه هیچ حرکتی در مورد فوق ستاره آرژانتینی صورت نخواهد گرفت.

دیدگاه‌ها