کد خبر : 1704488 | 06 شهریور 1399 ساعت 02:00 | 61.8K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین گزینه برای آینده لیونل مسی از نگاه ریوالدو

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا منچسترسیتی را بهترین گزینه برای تیم بعدی لیونل مسی تلقی می‌کند.

بهترین گزینه برای آینده لیونل مسی از نگاه ریوالدو

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یعنی لیونل مسی به سران این باشگاه درخواست جدایی داده است؛ خبری که کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده و طی ساعات گذشته گمانه‌زنی‌ها درباره مسی به تیتر یک تمام مطبوعات و خبرگزاری ها تبدیل شده است.

 

همچنین گفته می شود که باشگاه منچسترسیتی محتمل ترین گزینه برای آینده لیونل مسی خواهد بود و به نظر می رسد که خود این فوق ستاره آرژانتینی نیز با توجه به حضور پپ گواردیولا در این تیم، مایل به نهایی شدن این انتقال است.

 

حالا و در همین رابطه اسطوره باشگاه بارسلونا نیز مدعی شده که منچسترسیتی بهترین گزینه برای مسی خواهد بود. ریوالدو در این باره گفت: " منچستر سیتی می تواند بهترین گزینه برای باشگاه بعدی لیونل مسی باشد. او 33 ساله شده اما کیفیت و استعدادش کاملاً غیرقابل انکار است. فکر می کنم که او چند سال دیگر در اوج باقی خواهد ماند. مسی می‌تواند به سرعت درخشش خود را در انگلیس آغاز کند.

 

 

1522692

 

 

از طرفی پپ گواردیولا نیز کاملاً با توانایی های لیونل مسی آشناست و می‌تواند راه حلی مطمئن و سریع برای حضور او در ترکیب و گرفتن بهترین نتیجه از این بازیکن پیدا کند. من حتی تصور می‌کنم که گواردیولا تیمش را حول محور مسی می سازد."

 

ریوالدو همچنین درباره اوضاع دشوار رونالد کومان در صورت جدایی لیونل مسی و البته لوئیس سوارز نیز گفت: " رونالد کومان به بارسلونا آمد تا این تیم را ترمیم کند و دوباره به روزهای خوش گذشته بازگرداند. من معتقد هستم که در صورت جدایی لیونل مسی و لوئیس سوارز، کومان به فرصت بیشتری برای اثبات توانایی های خود اختیار خواهد داشت. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا بارسا به روزهای خوب قبل خود بازگردد."

دیدگاه‌ها