کد خبر : 1704548 | 06 شهریور 1399 ساعت 11:25 | 77.3K بازدید | 0 دیدگاه

فوری: پدر مسی در شهر منچستر برای مذاکره با سیتی

بر اساس گزارشها خورخه مسی پدر لیونل مسی برای مذاکره با باشگاه منچسترسیتی درباره انتقال احتمالی او به این تیم در شهر منچستر به سر می‌برد.

فوری: پدر مسی در شهر منچستر برای مذاکره با سیتی

به گزارش "ورزش سه"، رادیو اسپانیایی RAC1 و روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش دادند خورخه مسی، پدر لیونل مسی در شهر منچستر به سر می‌برد تا با باشگاه منچسترسیتی درباره انتقال احتمالی او به این تیم مذاکره کند.

 

1522944

 

بعد از آنکه سه شنبه شب مشخص شد مسی با ارسال فکسی به مقر باشگاه بارسا خواستار جدایی از این تیم شده گمانه زنی درباره مقصد احتمالی او آغاز شد. تا این لحظه منچسترسیتی طبق گزارشها از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن مسی برخوردار است. البته از پاری سن ژرمن هم به عنوان یک مدعی مهم دیگر یاد می شود.

 

1522941

 

این دو منبع رسانه‌ای امروز مدعی شدند پدر مسی، خورخه، وارد شهر منچستر شده است. این گزارشها می‌گوید پدر مسی در حال مذاکره با مدیریت سیتی برای امضای یک قرارداد دو ساله بین سیتیزن ها و پسرش لئو است. این در حالی است که هنوز مشخص نیست باشگاه بارسلونا به تقاضای مسی چه واکنشی نشان می‌دهد و سیتی در نهایت برای جذب او باید چه مبلغی بپردازد.

 

1522942

 

بارسا مدعی است چون بند خاص قرارداد مسی که به او اجازه می‌دهد هر فصل در پایان فصل از این تیم جدا شود منقضی شده است هر تیمی که خواهان او باشد باید بند آزادسازی 700 میلیون یورویی اش را فعال کند. ولی مسی معتقد است می تواند از بند سابق استفاده کرده و راحت باشگاهش را ترک کند. حتی اگر سیتی نیازی به پرداخت 700 میلیون یورو به بارسا نداشته باشد باید به ابرستاره آرژانتینی در هر سال چیزی در حدود 100 میلیون یورو دستمزد پرداخت کند.

 

 

دیدگاه‌ها