کد خبر : 1704571 | 06 شهریور 1399 ساعت 13:20 | 70.7K بازدید | 2 دیدگاه

رئیس سابق رئال مادرید

مسی ابرستاره است ولی 700 میلیون نمی‌ارزد!

رئیس سابق رئال مادرید می‌گوید لیونل مسی تا چند سال دیگر همچنان خواهد درخشید ولی هیچ تیمی حاضر نیست برای خرید او 700میلیون یورو بپردازد.

مسی ابرستاره است ولی 700 میلیون نمی‌ارزد!

به گزارش "ورزش سه"، رامون کالدرون رئیس سابق باشگاه رئال مادرید می‌گوید انتظار دارد بارسلونا برای انتقال لیونل مسی به مبلغی کمتر از بند آزادسازی او رضایت دهد.

 

1523010

 

مسی در روزهای اخیر با ارسال فکسی به مقر باشگاه بارسا اعلام کرد که قصد جدایی از این تیم را دارد. مسی و تیم وکلایش مدعی هستند او بر اساس یک بند در قراردادش می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کند ولی باشگاه کاتالان می‌گوید مهلت آن بند در تابستان جاری به پایان رسیده و هر باشگاهی که مسی را بخواهد باید بند آزادسازی 700 میلیون یورویی او را فعال کند.

 

رامون کالدرون‌، رئیس سابق رقیب بزرگ بارسا رئال مادرید در گفتگو با یک رسانه اسپانیایی در این باره گفت: " من شک ندارم که آنها دوستانه به توافق خواهند رسید. بین آنها یک رابطه 20 ساله وجود دارد. مسی هر چه در توان داشته برای بارسلونا خرج کرده و بارسا هم برای او چیزی کم نگذاشته. آنها با هم افتخارات زیادی بدست آورده اند و مسی هم شش توپ طلا فتح کرده".

 

1523020

 

کالدرون در ادامه گفت: " من مسی را می‌شناسم. او مرد آرامی است و به دنبال راهی می‌گردد که برای هر دو طرف بهینه باشد. نیازی به دعوای حقوقی و ایجاد جنجال نیست. من اگر الان رئیس باشگاهی بودم که می‌توانست مسی را جذب کند حسابی هیجان زده می‌شدم. درست است که مسی 33ساله شده ولی من مطمئنم او تا سه چهار سال دیگر می‌تواند در اوج بازی کند. ولی با اینحال مگر می‌شود برای او 700 میلیون پرداخت؟ نمی دانم، قیمت او چیزی است که در مذاکرات بدست می آید ولی شک ندارم که هیچکس نمی تواند 700 میلیون بپردازد و نخواهد پرداخت".

 

 

دیدگاه‌ها