کد خبر : 1705873 | 14 شهریور 1399 ساعت 09:42 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیمو ورنر: گل خوردن در این لحظات عصبانی‌کننده است

تیمو ورنر زننده تک گل آلمان در دیدار دیشب مقابل اسپانیا از گل خوردن تیمش در ثانیه‌های پایانی ابراز ناراحتی کرد و گفت از دست دادن سه امتیاز به این ترتیب خیلی عصبانی کننده است.

تیمو ورنر: گل خوردن در این لحظات عصبانی‌کننده است

به گزارش "ورزش سه"، آلمان و اسپانیا دیشب در اولین روز از فصل جدید لیگ ملت‌های یوفا در شهر اشتوتگارت به مصاف هم رفتند. با اینکه ژرمنها در دقیقه 51 با گل تیمو ورنر از حریف پیش افتادند و این برتری را تا آخرین ثانیه ها حفظ کردند ولی در دقیقه 90+5 دروازه خود را باز دیدند و سه امتیاز را با یک امتیاز معاوضه کردند.

 

1524679

 

تیمو ورنر زننده تک گل آلمان در پایان بازی گفت از گل خوردن تیمش در ثانیه‌های پایانی بسیار ناراحت است و از دست دادن پیروزی در چنین شرایطی را عصبانی کننده نامید.

 

تیمو ورنر در پایان بازی گفت: " خیلی ناراحت کننده است چون ما در این بازی خیلی تلاش کردیم و زحمت کشیدیم. ولی بعد از گلی که زدیم بیشتر از آنچه باید اجازه دادیم حریف جلو بکشد".

 

1524680

 

جالب اینجا است که آلمان فصل گذشته در اولین دوره لیگ ملت‌های یوفا از چهار بازی خود دو بار به تساوی رسیده و دو بار شکست خورده و با توجه به نتیجه بازی دیشب، آلمانها تا این لحظه نتوانسته اند در لیگ ملت‌های یوفا به پیروزی دست یابند که واقعاً عجیب به نظر می‌رسد.

 

 

دیدگاه‌ها