کد خبر : 1705871 | 14 شهریور 1399 ساعت 09:25 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: عملکرد دخیا شایسته تحسین است

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا بعد از دیدار دیشب تیمش مقابل آلمان از عملکرد داوید دخیا تعریف کرد و درخشش او را از عوامل مهم تساوی مقابل آلمان دانست.

انریکه: عملکرد دخیا شایسته تحسین است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی 1-1 اسپانیا مقابل آلمان در دیدار دیشب دو تیم در چارچوب لیگ ملتهای یوفا که با گلزنی اسپانیایی ها در دقیقه 90+5 بدست آمد لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا در پایان بازی فرصت را برای ستایش از داوید دخیا دروازه بان تیمش غنیمت دانست و گفت او در کسب این نتیجه نقش مهمی داشته و باید مورد تحسین قرار بگیرد.

 

1524675

 

داوید دخیا با اینکه در دقیقه 51 در مقابل تیمو ورنر تسلیم شد تا تک گل آلمان به ثمر برسد ولی او در طول 90 دقیقه 7 مهار موفق داشت تا هم تیمی هایش در ثانیه های آخر بتوانند کار را به تساوی بکشند. اما دخیا مدتی است به دلیل عملکردش در منچستریونایتد و تیم ملی اسپانیا با انتقادات زیادی مواجه بوده.

 

انریکه در پایان بازی گفت: " دخیا هر وقت اشتباه می‌کند همه خیلی بزرگش می‌کنند پس وقتی مثل امروز بازی می‌کند هم همه باید تحسینش کنند. خیلی خوب می‌شود اگر روزنامه‌ها فردا در صفحه اول تیتر بزنند چه دروازه بانی داریم! ولی از آنجایی که چنین اتفاقی نمی افتد من همین حالا این را می گویم".

 

1524676

 

انریکه همچنین از آنسو فاتی جوان که به عنوان یار تعویضی اولین بازی خود را برای اسپانیا انجام داد هم ستایش کرد و گفت: " آنسو نشان داد انتظاری که از او داشتیم بی دلیل نبوده. او یک بازیکن خاص و متفاوت است".

 

سرمربی اسپانیا در ادامه گفت: " میکل مرینو هم دارد بهتر و بهتر می‌شود و یکی از بهترین هافبک‌های لالیگا است. من از اسکار رودریگز هم خیلی راضی هستم. با اینکه ما تا آخرین لحظات گل نزدیم ولی از این بازی راضی ام. بازیکنان ما خیلی زود فهمیدند چکار باید بکنند و ما می توانستیم حتی نتیجه را به نفع خودمان برگردانیم".

 

 

دیدگاه‌ها