کد خبر : 1707287 | 21 شهریور 1399 ساعت 13:15 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیام آرسنال به اوزیل: باید عملکردت خوب باشد!

مدیر ورزشی آرسنال می‌گوید این باشگاه به مسوت اوزیل اطلاع داده که برای بازگشت به روزهای خوبش در آرسنال باید چه کارهایی انجام دهد.

پیام آرسنال به اوزیل: باید عملکردت خوب باشد!

به گزارش "ورزش سه"، ادو مدیر ورزشی آرسنال می‌گوید این باشگاه به مسوت اوزیل اطلاع داده که رفتار و اقدامات او در پشت صحنه تعیین خواهد کرد که آیا ستاره آلمانی بار دیگر به ستاره محبوب توپچیها تبدیل خواهد شد یا نه. ادو از مسوت اوزیل به عنوان ستاره ای بزرگ یاد کرد و گفت منتظر است او ارزش خود را اثبات کند.

 

1526241

 

مسوت اوزیل در اواخر فصل گذشته با بی مهری کادر فنی آرسنال مواجه شده بود و بارها خود را در حاشیه دید. اوزیل با اینکه سابقه هم تیمی بودن با میکل آرتتا سرمربی فعلی اش را دارد ولی در دوران او نتوانسته جایگاهی فیکس در این تیم پیدا کند.

 

ادو مدیر ورزشی آرسنال در این باره گفت: "ما درباره اوزیل به عملکرد توجه می کنیم. بازیکنانی که در تمرینها و در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشند فرصت بدست خواهند آورد و میکل آرتتا تا اینجا نشان داده که به این پایبند است. هیچکس از این قاعده مستثنی نیست".

 

1511299

 

مدیر ورزشی توپچی‌ها در ادامه گفت: " ما اهمیت بازیکنان مان را می‌دانیم. وقتی از مسوت اسم می‌برید ما می‌دانیم او چه بازیکن بزرگ و مهمی است ولی در نهایت تنها چیزی که برایمان اهمیت دارد عملکرد است. وقتی کسی در تمرینات و در بازیها بهترین باشد من شک ندارم میکل او را انتخاب می کند تا بر اساس صلاحدیدش یا به میدان برود و بازی کند یا روی نیمکت بنشیند".

 

 

دیدگاه‌ها