کد خبر : 1707822 | 24 شهریور 1399 ساعت 10:53 | 95.7K بازدید | 1 دیدگاه

انتقام آرژانتینی با این تکل ناجوانمردانه

دی‌ماریا و چاقویی که در جوراب پنهان کرده بود!

آنخل دی‌ماریا در بازی دیشب PSG مقابل مارسی شب پرتنشی را سپری کرد و علاوه بر چند بار درگیری با بازیکنان حریف، با تکل و خطای ترسناک روی دیمیتری پایت جنجالی شد.

دی‌ماریا و چاقویی که در جوراب پنهان کرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم پاری سن ژرمن و مارسی که دیشب در دومین هفته لوشامپیونا در پاریس برگزار شد بازی پرتنشی بود که در پایان بازی به درگیری شدید و اخراج 5 بازیکن از دو تیم انجامید. یکی از بازیکنانی که از ابتدا بازی بسیار پرتنش نشان می داد آنخل دی ماریا بود. ستاره آرژانتینی PSG بعد از آنکه به یکی از بازیکنان مارسی آب دهان پرتاب کرد در ادامه چنان تکل خطرناکی روی پای دیمیتری پایت بازیکن حریف رفت که رسانه‌های فرانسوی همچنان از آن به عنوان خطای ترسناک دی ماریا یاد می کنند.

 

1526946

 

پاری سن ژرمن بعد از شکست تلخ مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان فصل جدید را با این امید آغاز کرد که خیلی زود بتواند با برتری مطلق بر حریفان آن شکست را فراموش کند. بعد از شکست در بازی اول فصل شاگردان توخل امیدوار بودند با پیروزی در لوکلاسیک بتوانند هواداران را راضی کنند. اما این بازی هم با یک شکست به پایان رسید.

 

بازی دیشب دو تیم از ابتدا با درگیری، حملات عجیب و غریب به بازیکنان حریف و درگیری فیزیکی همراه بود. آنخل دی ماریا از ابتدای بازی نشان داد شبی عصبی را پشت سر می گذارد. اولین اقدام عجیب او پرتاب آب دهان به سمت گونزالس بازیکن جنجالی مارسی بود که در پایان بازی به خاطر درگیری با نیمار مورد توجه قرار گرفت.

 

ویاش بواش سرمربی مارسی در پایان بازی برای دفاع از بازیکنش گونزالس که نیمار او را به توهین نژادپرستی متهم کرده بود به پرتاب آب دهان از طرف دی ماریا به او در جریان بازی اشاره کرد.

 

1526945

 

اما آنچه بیش از هر چیز دی ماریا را سوژه رسانه های فرانسوی کرده تکل بسیار خطرناک او روی پای یکی از بازیکنان مارسی است. دی ماریا از پشت به سمت دیمیتری پایت هجوم برده و با بی رحمی تکلی ترسناک به قصد زدن پای او انجام می دهد.

 

1526943

 

پایت البته از ابتدا یکی از بازیکنان کلیدی مارسی دانسته می شد و چندین بازیکن PSG ماموریت داشتند حرکات و بازه جابجایی او در میدان را کنترل کنند. اینکه او بعد از تکل ترسناک دی ماریا با مصدومیتی جدی مواجه نشد از بخت خود این بازیکن مارسی است.

 

1526968

 

1526967

 

درگیری شدید بازیکنان دو تیم بعد از تکل خطرناک دی ماریا

 

 

 

دیدگاه‌ها