کد خبر : 1707841 | 24 شهریور 1399 ساعت 12:15 | 22.9K بازدید | 3 دیدگاه

پاسخ لمپارد به کلوپ: لیورپول هم زیاد خرج کرده

فرانک لمپارد در مواجهه با تمسخر سیاست نقل و انتقالاتی چلسی توسط یورگن کلوپ به شوخی رو آورد و گفت صحبتهای سرمربی لیورپول برایش جالب بوده است.

پاسخ لمپارد به کلوپ: لیورپول هم زیاد خرج کرده

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد به صحبتهای اخیر یورگن کلوپ و انتقادش از سیاست نقل و انتقالاتی چلسی واکنش نشان داد. کلوپ اخیراً گفته بود تیمش نمی تواند در بازار نقل و انتقالات مثل چلسی رفتار کند. لمپارد در پاسخ به کلوپ به این اشاره کرد که لیورپول هم در سالهای اخیر هزینه‌های زیادی برای خرید ستاره هایی مثل ویرژیل فن دایک، آلیسون، فابینیو و نبی کیتا انجام داده.

 

1527000

 

انتقاد کلوپ به ولخرجی های چلسی بعد از آن صورت گرفت که این باشگاه امسال تابستان با هزینه کردن چیزی در حدود 200 میلیون یورو ستاره‌هایی مثل کای هاورتز، تیمو ورنر و بن چیلول را به خدمت گرفت ولی لیورپول تا این لحظه در تابستان جاری خرید قابل توجهی نداشته.

 

لمپارد در آستانه بازی امروز تیمش مقابل برایتون در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره صحبتهای کلوپ گفت: " من خیلی ناراحت نشدم. حتی به نظرم جالب هم آمد چون وقتی ما درباره مالکین باشگاه‌ها صحبت می‌کنیم به نظرم فرقی نمی‌کند که هر کدام از کدام بخش اقتصاد آمده اند. ما درباره مالکین ثروتمند باشگاه‌های لیگ برتری صحبت می‌کنیم. من درباره لیورپول سال گذشته گفته بودم این باشگاه در چهار سال و نیم و پنج سالی که یورگن کلوپ مربی اش بوده کار بزرگی در خرید ستاره های سطح بالا داشته".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت: " لیورپول در چند وقت گذشته بازیکنان خارق العاده ای را به قیمت خیلی بالا خریده. کاری که ما کرده ایم این بوده که بعد از یک مدت ممنوعیت از حضور در نقل و انتقالات سعی کردیم این مدت را جبران کنیم و تیم را تقویت کنیم. از این نظر دو تیم حدوداً در یک سطح هستند و همه این را می دانیم".

 

 

دیدگاه‌ها