کد خبر : 1708017 | 25 شهریور 1399 ساعت 09:30 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع هامبورگ: سکوها فیوزم را پراندند!

پرواز مشت‌ها در اولین بازی با تماشاچی آلمان(عکس)

شکست 4-1 هامبورگ از دینامو درسدن در جام حذفی آلمان با صحنه‌های عجیب بالا رفتن یک مدافع هامبورگ از دیواره سکوها و درگیری شدید او با یکی از هواداران درسدن همراه بود.

پرواز مشت‌ها در اولین بازی با تماشاچی آلمان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی هامبورگ و دینامودرسدن در چارچوب جام حذفی آلمان که در خانه درسدن برگزار شد و در نهایت با پیروزی 4-1 میزبان به پایان رسید به تنش کشیده شد. تنش اما نه در درون زمین بلکه روی سکوها اتفاق افتاد و تونی لایستنر مدافع هامبورگ شروع کننده این تنش بود.

 

1527285

 

لایستنر با بالا رفتن از دیواره سکوهای ورزشگاه با یکی از هواداران درسدن درگیر شد تا صحنه‌هایی عجیب در ورزشگاه رقم بخورد. او که در پایان بازی در حال مصاحبه با خبرنگاران بود ناگهان مصاحبه را ترک کرده و با ورود به سکوهای ورزشگاه به شکلی شدید و تهاجمی با یکی از هواداران درسدن درگیر شد.

 

1527284

 

بازی دو تیم در مرحله اول جام حذفی آلمان و در ورزشگاه رودولف هاربیش اشتادیون در شهر درسدن برگزار می‌شد. این مسابقه با حضور ده هزار و پنجاه و سه تماشاچی برگزار می‌شد که بیشترین تعداد تماشاچی حاضر در یک مسابقه فوتبال در آلمان از زمان ممنوعیت حضور تماشاچیها به دلیل اپیدمی کرونا بود.

 

1527292

 

در تصاویری که از این درگیری موجود است لایستنر در حالی دیده می‌شود که ناگهان مصاحبه‌کننده را ترک کرده، از روی تبلیغات کنار زمین پرش کرده و به سرعت خود را به یک تماشاچی رسانده و او را هل می‌دهد و این حرکت او باعث می‌شود تماشاچی درسدن به روی صندلی روی سکو پرتاب شود. مامورین ایمنی ورزشگاه و دیگر هواداران درسدن به سرعت وارد معرکه شده و سعی می‌کنند جلوی درگیری بیشتر را بگیرند. آنها مدافع هامبورگ را از صحنه دور می‌کنند ولی در همین لحظات خشم بسیار شدید لایستنر در تصاویر به خوبی قابل مشاهده است.

 

لایستنر بعد از بازی در اینستاگرام خود اعلام کرد این حرکت او واکنش به حرفهایی بوده که آن هوادار به زبان آورده و او را به شدت عصبانی کرده است.

 

1527290

 

لایستنر در پست اینستاگرامی خود نوشت: " آن هوادار فحشهای بسیار تند و زشتی به خانواده، همسر و دختر من داد. در آن لحظه ناگهان فیوز من پرید، به خصوص با توجه به این که بازی با درسدن برای من خیلی احساسی بود".

 

علت اینکه لایستنر مدعی است بازی با دینامو برایش یک بازی احساسی بوده این است که او در شهر درسدن به دنیا آمده و در سالهای 2010 تا 2014 به مدت چهار سال بازیکن این تیم بوده است.

 

1527288

 

لایستنر در ادامه به خاطر اقداماتش عذرخواهی کرد و نوشت: " با همه این حرفها این اتفاق هرگز برای من نباید رخ می داد چون من یک پدر هستم که تلاش دارم برای دخترم الگویی درست باشم. از بابت آنچه رخ داد عذرخواهی می کنم و تنهامی تواند قول بدهم که از این به بعد هر توهینی هم که بشنوم دیگر هرگز چنین واکنشی نشان نخواهم داد".

 

 

 

دیدگاه‌ها