کد خبر : 1710335 | 05 مهر 1399 ساعت 23:16 | 16.8K بازدید | 9 دیدگاه

گل دردیف و پایان آرزوهای استقلال

شوت دردیف در دقایق ابتدایی نیمه دوم برای برتری دو بریک پاختاکور و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها کافی بود.

گل دردیف و پایان آرزوهای استقلال 

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بدترین زمان های ممکن در این بازی گل خورد. در دقایقی پایانی نیمه اول و در دقایق آغازین نیمه دوم؛ هر چند پاختاکور بازی گروهی را به مراتب بهتر از استقلال به نمایش گذاشت و بیشتر صاحب توپ و میدان بود. نمی شود به اشتباهات خط دفاعی استقلال در این بازی خیلی نقد وارد کرد به این خاطر که این خط دفاعی از شروع بازی تحت فشار بود و هافبک ها نتوانستند این فشار را کم کنند و در چنین شرایطی اشتباه رخ می دهد؛ همان طور که گل دوم پاختاکور روی بازی ترکیبی این تیم به دست نیامد؛ اشتباه استقلالی ها در نیمه خودی توپ را به تیم حریف داد و آنها خیلی سریع با چند پاس موقعیت شوت ایجاد کردند و در نهایت توپ از زیر دستان حسینی وارد دروازه استقلال شد. 

 

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به خط پایان رسید؛ این فاجعه نیست به این خاطر که فوتبال ادامه دارد. استقلال در این بازی البته خیلی زود به این نتیجه رسید که بازی با سه مهاجم در برابر پاختاکور ره به جایی نمی برد و امیر ارسلان مطهری بیرون رفت و جای خود را به آرش رضاوند داد. شاید کمی دیر شده بود اما هر آنچه در این بازی رقم خورد برای استقلال تجربه شد؛ یک تجربه تلخ که می تواند در آینده برای استقلال دستاوردهای خوبی داشته باشد. 

 

فوتبال بازی موقعیت هاست؛ دو اشتباه برای پاختاکور کافی بود تا همه نقشه های خود را در این بازی عملی کند. البته استقلال در روزی که باخت می توانست با ضربه شیخ دیاباته بازی را به تساوی بکشاند و یا با پنالتی ای که داور اعلام  نکرد به این موقعیت برسد اما هیچ یک از این اتفاقات رخ نداد و متاسفانه استقلال حذف شد. روی یک ضربه سر و یک شوت از راه دور. در هر دو صحنه استقلال می توانست توپ را دفع کند اما باید برای تبحر حریف در ضربه زنی و استفاده از اشتباهات حریف هم احترام قایل شد.

دیدگاه‌ها