کد خبر : 1711524 | 12 مهر 1399 ساعت 12:04 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو مالدینی از دشوارترین حریفانش می‌گوید

بهترین بازیکن از دید مالدینی: رونالدوی برزیلی

پائولو مالدینی اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید رونالدو، رونالدو نازاریو و زین الدین زیدان سخت‌ترین رقبایی بودند که در طول دوران فوتبالی‌اش مقابل آنها بازی کرده است.

بهترین بازیکن از دید مالدینی: رونالدوی برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، پائولو مالدینی‌، اسطوره فوتبال ایتالیا و باشگاه آث میلان که تمام دوران فوتبالی خود را در این باشگاه سپری کرد؛ از سخت‌ترین حریفانی می‌گوید که در زمان حضور در خط دفاعی میلان با آنها روبرو شد و مجبور به مهارشان شده است.

 

مالدینی برای تنها تیم باشگاهی اش میلان بیش از 600 بازی انجام داد و پیش از آنکه در سال 2009 بازنشسته شود با این تیم 7 بار قهرمان سری آ شد.

 

مالدینی در گفتگویی با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت در پاسخ به سوال این روزنامه برای انتخاب سخت‌ترین حریفان خود به نام مارادونا، زیدان و رونالدو نازاریو اشاره می‌کند. مالدینی به خصوص به رونالدوی برزیلی می‌پردازد و می‌گوید او در دوران حضور در اینترمیلان یک ستاره استثنایی بود.

 

1532838

 

مالدینی به گاتزتا دلو اسپورت گفت: " سخت‌ترین حریفان من دیگو ماردونا، رونالدو و زیدان بودند. رونالدوی برزیلی در دو سالی که با پیراهن اینتر بازی می‌کرد یک ستاره استثنایی بود".

 

1532836

 

رونالدوی برزیلی که در فوتبال باشگاهی با پیراهن بارسلونا و اینترمیلان درخشید هم پیشتر به ستایش از مالدینی پرداخته بود و از او به عنوان یکی از دشوارترین مدافعینی که در دوران ورزشی اش با آنها روبرو شد یاد کرده بود. رونالدو گفته بود: " سخت‌ترین مدافعی که در دوران فوتبالم با او روبرو شدم؟ پائولو مالدینی از همه سخت تر بود".

 

1532837

 

رونالدینیو دیگر ستاره برزیلی هم در یک مصاحبه با هموطنش رونالدو درباره دشوار بودن عبور از مالدینی موافقت کرد و گفته بود: " مالدینی فوق‌العاده بود. مهارت او بی‌نظیر بود و آدم باورش نمی شد که به این راحتی می تواند در مقابل بهترین مدافعین دفاع کند. به خصوص وقتی مستقیم در مقابلش بازی می کردید بهتر متوجه می شدید چه مدافع بی‌نظیری است".

 

 

دیدگاه‌ها