کد خبر : 1711735 | 13 مهر 1399 ساعت 10:49 | 86.1K بازدید | 6 دیدگاه

شجاعی؛ ضربه آخر را محکم‌تر زد (عکس)

علی شجاعی تصور نمی کرد زننده گل صعود پرسپولیس به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا باشد اما این اتفاق خوب برای او تقدیر شد و گل او در بازی با النصر اردوی پرسپولیس را منفجر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی شجاعی که در بازی دیشب به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود مامور بود تا پنالتی آخر را بزند. هر دو تیم آنقدر خوب پنالتی می زدند که سرنوشت به پنالتی آخر کشید و النصر که یکی از ضربات را خراب کرده بود دعا می کرد که ضربه پنالتی علی شجاعی توسط دروازه بانش مهار شود و آنها با زدن ضربه پایانی دوباره کار را به تساوی بکشانند و ضربات پنالتی ادامه پیداکند؛ اما علی شجاعی با یک ضربه شجاعانه کار را تمام کرد. زمانی که علی شجاعی پشت ضربه قرار گرفت نفس ها در سینه حبس شد به خصوص که چپ پا بود! چرا که می گویند ضریب ضربات پنالتی که توسط چپ پاها خراب می شود بیشتر از راست پاها است و از سویی ندیده بودیم علی شجاعی در نساجی ضربه پنالتی بزند، اما علی این ضربه را همان جایی باید زد و در شروع حضور در پرسپولیس یک اتفاق خوب را به نام خود ثبت کرد. علی شجاعی حالا زننده گل صعود پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا است. 

 

نه فقط علی شجاعی بلکه بیشتر بازیکنانی که به تازگی به اردوی تیم ملحق شده اند خیلی زود خود را در ترکیب تیم جا انداخته اند و البته نیاز به زمان دارند تا تبدیل به مهره های تاثیر گذار شوند. علی شجاعی هم نشان داد در ادامه مسیر می تواند روزهای خوبی را برای خود در تیم یحیی گل محمدی بسازد. بازیکن سابق تیم ملی جوانان و البته تیم ملی امید با پختگی تمام ضربه پنالتی آخر را زد. او به درخواست ها گوش کرد و ضربه آخر را محکم تر زد. حالا او و هم تیمی هایش در آستانه یک ماجراجویی بزرگ هستند. قهرمانی در فوتبال آسیا.

 

1533165

 

1533166

 

1533164

دیدگاه‌ها