کد خبر : 1712267 | 15 مهر 1399 ساعت 18:48 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده آملی، یداله محبی را شکست داد

کولاک حسن یزدانی در روز بازگشت

تیم بازار بزرگ ایران در روز بازگشت حسن یزدانی به تشک صدرنشین گروه ب لیگ کشتی آزاد شد.

کولاک حسن یزدانی در روز بازگشت 

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد در گروه ب در شرایطی امروز پیگیری شد که همه منتظر دیدار حساس تیم های بازار بزرگ ایران و هیات کشتی قائمشهر بودند. با توجه به حضور چند ملی پوش در ترکیب این دو تیم و همچنین قرار داشتن حسن یزدانی در ترکیب تیم بازار بزرگ همه نگاهها به سوی این کشتی خیره شد. 
حسن یزدانی که رقیب جوانی به نام علیرضا کریمی را پیش روی خود می دید، بعد از 10 ماه روی تشک رفت. بعد از فینال لیگ برتر سال گذشته در تمرینات تیم ایران مال قبل از جام باشگاههای جهان مصدوم شد و پای خود را به تیغ جراحان سپرد. این موضوع یکطرف و شیوع ویروس کرونا از طرف دیگر باعث دوری 10 ماهه نابغه جویباری از تشک شده بود.
یزدانی همانطور که انتظار می رفت، مثل همیشه رقیب خود را با حملات پی در پی در همان 3 دقیقه اول با نتیجه 10 بر صفر مغلوب کرد تا بازگشت خوبی به تشک داشته باشد. 
از سوی دیگر امیرحسین زارع در نبرد تماشایی در سنگین وزن، توانست دیگر مدعی این وزن یعنی یداله محبی را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو بردارد. زارع که یک سالی است به عنوان پدیده خودش را مطرح کرده، حالا در کنار پرویز هادی جزو مدعیان اصلی پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی و المپیک است.
این دیدار در نهایت با وجود نتیجه نزدیک در چند مبارزه، با حساب 10 بر صفر به سود بازار بزرگ ایران به پایان رسید تا این تیم در پایان روز اول صدرنشین گروه ب باشد.

دیدگاه‌ها