کد خبر : 1712369 | 16 مهر 1399 ساعت 11:21 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

حسن یزدانی بعد از 10 ماه؛ همان همیشگی (عکس)

با وجود برخی نگرانی ها درباره وضعیت حسن یزدانی بعد از مصدومیت، او همان عملکرد همیشگی اش را نشان داد.

حسن یزدانی بعد از 10 ماه؛ همان همیشگی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آذرماه سال گذشته بود که حسن یزدانی قبل از حضور در جام باشگاههای جهان به میزبانی بجنورد، با مصدومیتی از ناحیه زانو مواجه شد و بالاجبار به تهران بازگشت تا به درمان مصدومیتش بپردازد. پزشکان رای به جراحی روی زانو او دادند؛ هر چند که مدت زمان زیادی تا المپیک باقی نمانده بود. 


او بعد از جراحی در دی ماه سال 98 و دوری 2 ماهه از تشک، در حالی تمریناتش را در اوایل سال 99 استارت زد که شیوع ویروس کرونا باعث تعویق المپیک شده بود. حالا یزدانی می دانست که فرصت بیشتری برای آماده سازی خود دارد.

 

1534078


با این حال تعطیلی مسابقات و اردوها، باعث دوری 10 ماهه یل جویبار شده بود؛ اما این طلسم بالاخره دیروز در لیگ کشتی شکسته شد. 


با اینکه پیش بینی می شد عزت اله اکبری، دارنده مدال نقره جهان برابر حسن یزدانی قرار بگیرد، تیم قائمشهری از یک جوان به نام علیرضا کریمی در این مبارزه استفاده کرد. حسن یزدانی که نگرانی های زیادی بابت وضعیت آمادگی اش بعد از آن مصدومیت کذایی وجود داشت، بازهم مثل همیشه نترس و پرقدرت روی تشک آمد و با حملات پیاپی حریف خود را کلافه کرد. 

 

1534077


در نهایت هم همانطور که طرفدارانش عادت دارند، با اجرای فنون مختلف توانست قبل از پایان سه دقیقه اول مسابقه را با امتیاز عالی و بدون دادن هیچ امتیازی به حریف به سود خود تمام کند. 


حالا اگر مسابقات جهانی 2020 به میزبانی صربستان برگزار شود، حسن یزدانی این فرصت را دارد تا قبل از المپیک خودش را در یک آوردگاه بزرگ دیگر محک بزند.

 

1534075

 

1534074

دیدگاه‌ها