کد خبر : 1713474 | 22 مهر 1399 ساعت 13:09 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

برای فکری آرزوی موفقیت می‌کنم

عابدینی: استقلال روی جذب فاضلی اصرار داشت

بازیکن جدید نساجی گفت که تمام مجموعه این تیم تلاش می کنند تا قائمشهری ها به جایگاه خوبی در لیگ بیستم برسند.

عابدینی: استقلال روی جذب فاضلی اصرار داشت

به گزارش "ورزش سه"، فردین عابدینی بازیکن 28 ساله و تبریزی فصل گذشته ماشین سازی، پس از جدایی از این تیم، راهی قائمشهر شد تا در لیگ بیستم برای تیم نساجی به میدان برود.


عابدینی که به همراهی نساجی ها در اردوی کیش به سر می برد، در رابطه با شرایط تیمش گفت: شرایط نساجی خیلی خوب است و حدود یک ماه است که به طور منظم تمرینات و بدنسازی پیش فصل را انجام می دهیم. چند بازی دوستانه با تیم های ذوب آهن، بادران و مس برگزار کردیم. اکنون در اردوی کیش به سر می بریم و خدا رو شکر همه چیز خوب است.


وی در رابطه با جدایی از تیم ماشین سازی گفت: من سال خوبی را در ماشین سازی تبریز سپری کردم و در شهر خودم بازی کردم. امسال شرایطی پیش آمد که باید از این تیم جدا می شدم. برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.
بازیکن سابق استقلال درمورد حضور در قائمشهر توضیح داد: نساجی یک تیم ریشه دار، قدیمی و مردمی است که هوادار زیادی دارد. مردم شهر قائمشهر با این تیم زندگی می کنند و تیم با اصالتی است. ان شالله که بتوانیم با کمک یکدیگر، سال خوبی اینجا داشته باشیم و بتوانیم نساجی را به جایگاه واقعیش برسانیم.


عابدینی در رابطه به جدایی محمود فکری از نساجی و حضور در استقلال گفت: آقای فکری در نساجی نتایج خوبی کسب کردند. ایشان یک آدم باشخصیت در فوتبال ایران است و از لحاظ فنی ثابت شده است و برایشان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در استقلال موفق باشند.


بازیکن جدید نساجی در مورد عملکرد وحید فاضلی سرمربی جدید نساجی گفت: کارنامه آقای فاضلی مشخص است. چند سال با آقای فکری همکاری می کردند و از لحاظ فنی ثابت شده هستند. حتی تیم استقلال هم خیلی اصرار داشت ایشان را به خدمت بگیرد. ان شالله بتوانیم امسال در اینجا موفق باشیم و ما هم تلاش می کنیم به ایشان کمک کنیم.


وی در مورد نخستین بازی نساجی در لیگ برتر در مقابل تیم آلومینیوم اراک گفت: ما باید در هفته اول با تیم آلومینیوم بازی کنیم. آنها تیم خوبی بسته اند و سرشار از انگیزه هستند. مردم اراک از این تیم انتظار زیادی دارند. تلاش می کنیم با استفاده از اردوهایی که برگزار کرده ایم، آماده باشیم و به مصاف این تیم برویم. ما تمام تلاشمان را در زمین انجام می دهیم.

دیدگاه‌ها