کد خبر : 1713730 | 23 مهر 1399 ساعت 18:38 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ خرید جدید یوونتوس به کرونا مبتلا شد

وستون مک کنی، ستاره جدید یوونتوس به کرونا مبتلا شده است.

رسمی؛ خرید جدید یوونتوس به کرونا مبتلا شد

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا در سرتاسر دنیا و اروپا بسیاری از بازیکنان فوتبال نیز با آن روبرو شده اند؛ موضوعی که شاید در ایتالیا نسبت به سایر کشورهای صاحب نام فوتبال اروپا بیشتر مشاهده شده است.

 

یوونتوس باشگاهی بود که از چند ماه پیش تعدادی از بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا شده اند. همچنین روز گذشته بود که مشخص شد فوق ستاره پرتغالی بیانکونری یعنی کریستیانو رونالدو هم با تست مثبت کرونا مواجه شده و باید دوران قرنطینه را پشت سر بگذارد.

 

 

1535784

 

 

حالا و در همین رابطه لحظاتی پیش باشگاه یوونتوس به شکل رسمی اعلام کرد که خرید جدید و آمریکایی این تیم یعنی وستون مک کنی نیز به کرونا مبتلا شده است. در بیانیه بیانکونری پیرامون این موضوع آمده است: " باشگاه یوونتوس اعلام می‌کند بر اساس آزمایشات انجام شده و به واسطه پروتکل های در حال اجرا، بازیکن وستون مک کنی به کرونا مبتلا شده است.

 

با رعایت تمام مقررات و پروتکل ها، تیم امروز وارد قرنطینه شد. این اقدام از طرفی به همه افرادی که به کرونا مبتلا نیستند نیز اجازه می‌دهد که به طور منظم تمرینات خود را ادامه دهند اما در عین حال آنها اجازه ارتباط با اعضای خارج از تیم را نخواهند داشت. همچنین باشگاه دائماً با مقامات بهداشتی در ارتباط است."

 

دیدگاه‌ها