کد خبر : 1713945 | 25 مهر 1399 ساعت 11:40 | 227.7K بازدید | 6 دیدگاه

ادعای جالب نشریه آاس؛

امباپه فقط به پوشیدن این پیراهن فکر می‌کند (عکس)

روزنامه آاس در شماره امروز خود مدعی شد کیلیان امباپه تیم بعدی خود را انتخاب کرده است.

امباپه فقط به پوشیدن این پیراهن فکر می‌کند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بر هیچ‌کسی علاقه متقابل رئال مادرید و کیلیان امباپه به یکدیگر پوشیده نیست. این ستاره فرانسوی بعد از درخشش در ترکیب موناکو تا آستانه انتقال به لوس بلانکوس نیز پیش رفت اما هزینه بالای نقل و انتقالاتی او باعث شد که پیوستن وی به جمع کهکشانی‌ها منتفی شود و امباپه به جای رئال مادرید راهی پاری سن‌ژرمن شود.

 

قرارداد فعلی امباپه با باشگاه فرانسوی تا سال 2022 اعتبار دارد و در این بین بارها گفته شده که این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد PSG را رد کرده و به نوعی خواهان تجربه کردن یک چالش جدید در خارج از فوتبال فرانسه است.

 

 

1536100

 

 

از طرفی نشریات اسپانیایی نیز تاکید کرده‌اند که کیلیان امباپه هدف اصلی نقل و انتقالاتی فلورنتینو پرز در تابستان 2021 محسوب می‌شود و حتی به همین دلیل رئال مادرید امسال هیچ گونه هزینه ای برای جذب بازیکن انجام نداده تا از نظر منابع مالی برای به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی در سال آینده مشکلی نداشته باشد.

 

حالا و در همین رابطه نشریه آاس صفحه اول امروز خود را به همین موضوع اختصاص داده است. آاس با تیتر " امباپه به پیراهن سفید فکر می کند" مدعی شده که این ستاره فرانسوی قصد دارد هر طور که شده برای رئال مادرید بازی کند.

 

 

1536102

 

 

همچنین در گزارش روی جلد آاس آورده شده که ویکتور فونت نامزد ریاست باشگاه بارسلونا قصد دارد کیلیان امباپه را در اختیار بگیرد. ازطرفی باشگاه لیورپول و یورگن کلوپ نیز خواهان جذب امباپه جوان هستند اما در نهایت او به دنبال حضور در سانتیاگو برنابئو است. نکته جالب دیگر اینکه امباپه برای تسهیل کارهای خود یک وکیل بسیار حاذق و متخصص را استخدام کرده است.

 

دیدگاه‌ها