کد خبر : 1716161 | 08 آبان 1399 ساعت 09:45 | 35.8K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش دی یونگ به بازی در پست دفاع وسط برابر یووه

فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا می گوید که بازی در پست هافبک را ترجیح می دهد اما در صورت نیاز می‌تواند در دفاع نیز به تیمش کمک کند.

واکنش دی یونگ به بازی در پست دفاع وسط برابر یووه

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف مسابقه ال کلاسیکو، بارسلونا شب گذشته مقابل یوونتوس در فاز دفاعی عملکرد کم نقصی از خود ارائه داد و همین موضوع باعث شد که شاگردان رونالد کومان نهایتاً با پیروزی 2-0 تورین را ترک کنند تا به نوعی دوباره روحیه به بلوگرانا بازگشته باشد.

 

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا در مسابقه شب گذشته این تیم مقابل یوونتوس به دلیل محرومیت غایب بود. از طرفی مصدومیت ساموئل اومتیتی نیز باعث شد که کومان از رونالدو آرائوخو جوان در پست دفاع مرکزی و به عنوان زوج کلمنت لنگله استفاده کند. با این حال آرائوخو بین دو نیمه به دلیل مصدومیت تعویض شد و همین موضوع باعث شد که فرانکی دی یونگ از خط هافبک به دفاع منتقل شود.

 

 

1539411

 

 

هافبک هلندی بارسلونا پس از بازی درباره حضور در پست دفاع وسط مقابل یووه گفت: " فکر می کنم ما نمایش بسیار خوبی را مقابل یوونتوس ارائه دادیم و مخصوصاً در نیمه اول توانستیم بازی را کنترل کرده و توپ را به خوبی به گردش درآوریم. من پیش از این و هنگامی که جوان تر بودم هم در پست دفاع وسط بازی کرده بودم. قطعاً حضور در مرکز زمین را بیشتر دوست دارم اما در عین حال در هر منطقه‌ای از زمین که خواسته شود به میدان خواهم رفت."

دیدگاه‌ها