کد خبر : 1716453 | 09 آبان 1399 ساعت 20:36 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: مسی و رونالدو هم مثل هفت سال پیش نیستند

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام مدعی شد گرت بیل نمی تواند بازیکنی مانند هفت سال قبل باشد.

مورینیو: مسی و رونالدو هم مثل هفت سال پیش نیستند


به گزارش "رزش سه"، شروع گرت بیل در ترکیب تاتنهام چندان درخشان نبوده و انتقادات از این بازیکن کم کم آغاز شده است. گرت بیل قبل از تعویض شدن بعد از 58 دقیقه حضور در دیدار لیگ اروپا در برابر آنتورپ فقط دو بار به سمت دروازه ضربه زد که هیچکدام از این ضربه ها در چارچوب نبود. حالا ژوزه مورینیو به تمجید از ستاره ولزی و تلاش او در تمرینات پرداخته است.

 

1536802

 

ژوزه مورینیو گفت: "باز هم تاکید می کنم که هفت سال دوری از ترکیب تاتنهام فاصله زیادی است. کدام بازیکنی در دنیای فوتبال مانند هفت سال پیش خود عمل می کند. شما به عنوان مثال به کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نگاه کرده و آنها را با هفت سال پیش مقایسه کنید. من فکر می کنم این اتفاق در مورد اکثر بازیکنان رخ می دهد، اما قطعا گرت بیل بازیکن متفاوتی است.

 

مشخص نیست گرت بیل در دیدار این هفته تاتنهام مقابل برایتون بازی می کند یا خیر. او اخیرا در تمرینات اسپرز بسیار سخت تلاش کرده و در حال پیشرفت است. گرت بیل تا به حال یک دقیقه از یکی از جلسات تمرینی را نیز از دست نداده است. انجام 90 دقیقه بازی هنوز برای گرت بیل سخت است، اما او پیشرفت کرده و امیدوارم که به زودی به سطح بهتری برسد."

دیدگاه‌ها