کد خبر : 1716520 | 10 آبان 1399 ساعت 10:30 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: تاتنهام در یک سال تحولاتی بزرگ داشته

ژوزه مورینیو در آستانه یک سالگی مربی‌گری اش در تاتنهام می‌گوید از تحولی که در این مدت در این تیم بوجود آمده راضی و خوشحال است.

مورینیو: تاتنهام در یک سال تحولاتی بزرگ داشته

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در آستانه گذشت یک سال از منصوب شدنش به عنوان سرمربی تاتنهام از تغییرات بزرگی که در این مدت در این تیم بوجود آمده ابراز خوشحالی و رضایت کرد.

 

1538807

 

مورینیوی 58ساله سال گذشته میلادی در ماه نوامبر بعد از اخراج مائوریسیو پوچتینو از تاتنهام به عنوان سرمربی جدید این تیم منصوب شد. تاتنهام با اینکه فصل گذشته در لیگ قهرمانان حضور نداشت (درحالیکه یک فصل قبل از آن تا فینال پیش رفته بود) اما در فصل جاری شروع قدرتمندی داشته و نتایج جالب توجهی بدست آورده که از جمله آنها می توان به پیروزی 6-1 مقابل منچستریونایتد اشاره کرد.

 

مورینیو که تیمش فردا در لیگ برتر به مصاف برایتون می‌رود در آستانه این بازی گفت: " برای من هیچ چیز عوض نشده و همان انگیزه ای را دارم که روز اول در این باشگاه داشتم. تیم برای من همیشه مهمتر از هر چیز دیگری بوده. یک تیم به استعدادهای بزرگ نیاز دارد ولی استعدادها هم نیازمند تیم هستند که درخشش آنها را ممکن کند. تیم ما در حال حاضر به اعتقاد من چنین تیمی است".

 

1538890

 

آقای خاص در ادامه صحبتهایش گفت: " تیم ما حتی در بدترین لحظات مثلاً در مقابل وستهام یا شکست مقابل اورتون، همچنان یک تیم بود. من از این بابت خیلی خوشحالم چون با اینکه حدود یک سال از حضور ما در تاتنهام می گذرد ولی تاتنهام در همه سطوح تغییر و تحولی بزرگ را پشت سر گذاشته".

 

 

 

دیدگاه‌ها