کد خبر : 1716565 | 10 آبان 1399 ساعت 13:40 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: فعلاً برای قضاوت از روی جدول زود است

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید موقعیت فعلی تیمش در جدول لیگ برتر برای او مهم نیست چرا که جدول این لیگ تا پیش از ماه فوریه نمی‌تواند وضعیت تیم‌ها را نشان دهد.

مورینیو: فعلاً برای قضاوت از روی جدول زود است

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام می‌گوید موقعیت فعلی تیمش در جدول لیگ برتر نمی‌تواند سرنوشت نهایی تاتنهام را نشان دهد چرا که جدول این لیگ دست کم تا ماه فوریه نمی‌تواند سرنوشت نهایی این رقابتها را نشان دهد.

 

1539906

 

تاتنهام در حال حاضر بعد از گذشت شش هفته از فصل جدید لیگ برتر در رتبه ششم ایستاده و با لسترسیتی که تیم پنجم جدول است یک امتیاز فاصله دارد. البته فاصله تاتنهام با اورتون صدرنشین تنها 2 امتیاز است. با توجه به اینکه تاتنهام از شش بازی اول خود تنها یک بار شکست خورده و بیشتر از هر تیم دیگری در لیگ برتر گلزنی کرده عده زیادی شاگردان مورینیو را از بختهای قهرمانی این فصل می‌دانند.

 

مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا مقابل برایتون گفت: " جدول در حال حاضر به نظر من اهمیت چندانی ندارد. از ماه فوریه یا مارس وقتی به جدول نگاه کنید می توانید واقعیت رقابتها را بفهمید".

 

سرمربی تاتنهام در ادامه گفت: " ما در لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه نتایج عالی گرفتیم ولی در خانه خودمان امتیازهای زیادی از دست دادیم و اگر سه امتیازهای خانگی را گرفته بودیم الان صدرنشین بودیم. ولی هدف ما این نیست. هدف ما الان پیروزی مقابل برایتون است چون همه می دانیم که در لیگ برتر هر اتفاقی ممکن است".

 

 

دیدگاه‌ها