کد خبر : 1717110 | 13 آبان 1399 ساعت 12:18 | 60.2K بازدید | 6 دیدگاه

آرام آرام به سوی مرگ؛

اوضاع تلخ و اسف بار اسطوره بزرگ آلمان! (عکس)

همسر گرد مولر در مصاحبه ای با نشریه بیلد به توصیف اوضاع تلخ همسرش پرداخته است.

اوضاع تلخ و اسف بار اسطوره بزرگ آلمان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بی شک نام گرد مولر، اسطوره تاریخ فوتبال آلمان در بین بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال جهان جای دارد. او در دهه 70 در فوتبال اروپا بی رقیب بود و درخشش او نقش مهمی در قهرمانی ژرمن ها در جام جهانی 1974 و موفقیت های متوالی بایرن مونیخ در اروپا ایفا کرد. گرد مولر با زدن 68 گل در 62 بازی همچنان از نظر میانگین گلزنی بهترین ستاره تاریخ فوتبال آلمان به شمار می آید.

 

1540682

 

گرد مولر در سال 1970 به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شده و در لباس بایرن مونیخ سه بار قهرمان باشگاه‌های اروپا، یک دفعه قهرمان جام برندگان اروپا، چهار بار بوندسلیگا و چهار مرتبه قهرمان دی اف بی پوکال شد. گرد مولر امروز 75 ساله شده و به نظر هرگز اوضاع مساعدی ندارد.

 

اوشی مولر، همسر او گفت: "گرد مولر تقریبا هیچ چیزی نمی خورد و به سختی می تواند غذا را قورت دهد، او تقریبا تمام طول 24 ساعت در رختخواب دراز کشیده و فقط چند لحظه قادر به بیدار شدن است. گرد مولر می تواند برای لحظه ای چشمان خود را باز کند و این برایم خیلی خوشحال کننده است. او گاهی با پلک زدن به نشانه بله یا خیر با ما حرف می زند.

 

گرد مولر همیشه فردی مبارز و شجاع بوده، در تمام زندگی اش این اتفاق رخ داده و حالا نیز همینگونه است. معمولا چشمان او بسته است و چرت می زند، فقط گاهی او به ندرت دهان خود را باز کرده و پوره ای غذا میل می کند. او آرام بوده و در آرامش به سر می برد. فکر نمی کنم گرد مولر در حال رنج کشیدن باشد و در نهایت او روزی آرام آرام و در خواب به سوی زندگی بعد از مرگ خواهد رفت."

 

1540684

 

1540685

دیدگاه‌ها