کد خبر : 1717918 | 17 آبان 1399 ساعت 18:47 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

فکری و طلسم نحسی که شکسته شد

استقلال بالاخره پس از 4 فصل توانست در نخستین دیدار خود در لیگ برتر به پیروزی برسد.

 فکری و طلسم نحسی که شکسته شد

به گزارش "ورزش سه"، استقلال با محمود فکری در نخستین دیدار خود در لیگ بیستم، توانست با 2 گلی که در نیمه دوم وارد دروازه ناصر سالاری کرد، از سد مس رفسنجان عبور کند و 3 امتیاز نخست را دشت کند.


در این بازی ابتدا وریا غفوری پس از اثرگذاری آرش رضاوند نخستین گل آبی ها را به ثمر رساند و در ادامه امیرارسلان مطهری در روی پاس هوشمندانه مهدی قایدی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.


استقلال با این پیروزی 3 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. نکته جالب در مورد پیروزی آبی پوشان، طلسم شکنی آنها پس از 4 فصل ناکامی در هفته اول بود.


استقلال در 4 دوره قبلی این رقابت ها، موفق نشده بود در اولین دیدار خود در لیگ برتر، به پیروزی برسد و سرانجام با محمود فکری موفق شد این طلسم منحوس را بشکند و اولین 3 امتیاز خود را دشت کند.

 

 


آبی ها در لیگ شانزدهم با علیرضا منصوریان در هفته نخست مقابل نفت تهران با تساوی 1 – 1 متوقف شدند. آنها در لیگ هفدهم در آبادان با تک گل کرار جاسم از روی نقطه پنالتی به صنعت نفت باختند. آبی پوشان در لیگ هیجدهم با وینفرد شفر در گام اول مقابل پیکان ناکام بودند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.


استقلال در لیگ قبل نیز اولین دیدارش را با ناکامی پشت سر گذاشت. آنها با داشتن آندره آ استراماچونی بر روی نیمکتشان، در تبریز و با تک گل دقیقه 95 اتابک زارعی مغلوب ماشین سازی و رسول خطیبی شدند تا در راه پیروزی در هفته اول ناکام باشند.


آخرین باری که استقلال در هفته اول به پیروزی رسیده بود  به لیگ پانزدهم باز می گشت که آنها با 2 گل سجاد شهباززاده و در مشهد، از سد سیاه جامگان گذشته بودند و اکنون پس از 4 سال موفق شدند به طلسمی که دچارش شده بودند، خاتمه دهند.

دیدگاه‌ها