کد خبر : 1719204 | 25 آبان 1399 ساعت 09:40 | 23.3K بازدید | 1 دیدگاه

راموس: اشتباهات گذشت و رفت، به فکر بازی بعد باشیم

سرخیو راموس که در بازی دیشب اسپانیا دو پنالتی از دست داد در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد و گفت اسپانیا با اشتباهاتش تعریف نمی‌شود و آماده پیروزی در بازی بعدی است.

راموس: اشتباهات گذشت و رفت، به فکر بازی بعد باشیم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار با سوئیس در لیگ ملت‌های یوفا که دیشب در شهر بازل انجام شد برای اسپانیا و کاپیتانش سرخیو راموس شب عجیبی بود. راموس در شبی که رکوردشکنی کرد و نامش را به عنوان بازیکنی که در فوتبال اروپا بیشترین تعداد بازی ملی را در کارنامه دارد ثبت کرد دو پنالتی از دست داد تا مهمترین نقش را در توقف تیمش داشته باشد.

 

1543893

 

راموس پیش از بازی دیشب 25 پنالتی قبلی خود برای تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید را گل کرده بود و حالا بعد از بیست و پنج پنالتی موفق در یک بازی دو پنالتی از دست داد.

 

راموس طبق معمول بعد از بازی در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد و با انتشار یک پست در توییتر به هواداران گفت که این تساوی و اشتباهاتش باید فراموش شود و لاروخا حالا همه نگاهش به دیدار بعدی است که روز سه شنبه در شهر سویا مقابل آلمان برگزار خواهد کرد.

 

1543896

 

راموس در این توییت نوشت: " برای این یک امتیاز جنگیدیم و حالا این بازی را فراموش کرده و برای پیروزی در سویا (مقابل آلمان) آماده می‌شویم. اشتباهات ما نیست که ما را تعریف می‌کند. آنچه ما را تعریف می‌کند این است که چطور برای رسیدن به هدف‌های بعدی تلاش می‌کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها