کد خبر : 1719234 | 25 آبان 1399 ساعت 12:40 | 41.2K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا؛ فقط 9 روز مانده به ورشکستگی

باشگاه بارسلونا در مذاکره با بازیکنانش برای کاهش دستمزدها به نتیجه نرسیده و حالا با ورشکستگی تنها 9 روز فاصله دارد.

بارسلونا؛ فقط 9 روز مانده به ورشکستگی

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی باشگاه بارسلونا تا این لحظه در مذاکره با بازیکنانش برای کاهش دستمزد آنها به توافق نرسیده و این در حالی است که باشگاه تنها تا روز 23 نوامبر یعنی 9 روز دیگر فرصت دارد تا بتواند به آنها به توافق رسیده و از خطر ورشکستگی نجات پیدا کند.

 

1543952

 

باشگاه بارسلونا در حال حاضر چیزی نزدیک به 700 میلیون یورو بدهی دارد. شرایط مالی باشگاه آنقدر بحرانی است که کاتالانها امسال تابستان مجبور شدند چند نفر از بازیکنان‌شان که دستمزد بالایی داشتند را واگذار کنند. از جمله آنها می‌توان به لوئیس سوارز، ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال اشاره کرد.

 

اما حذف دستمزد این بازیکنان برای حل مسائل مالی باشگاه کافی نبود و بارسا می‌داند که برای فرار از خطر ورشکستگی نیاز به کاهش مجدد هزینه‌هایش دارد.

 

1543953

 

بارسلونا در سالهای اخیر در فصل‌های نقل و انتقالات مبالغ هنگفتی هزینه کرده که اکثراً ثمره مد نظر را نداشته. برای نمونه می‌توان به پرداخت 400 میلیون یورو برای خرید آنتوان گریزمان، عثمان دمبله و فیلیپ کوتینیو اشاره کرد.

 

بارسلونا برای راحت شدن خیالش بابت شرایط مالی آتی و فرار از خطر ورشکستگی دست کم به 191 میلیون یورو نیاز دارد و قصد دارد بازیکنانش را به کاهش دستمزدشان راضی کند. اما این تلاش بارسا تا این لحظه به نتیجه نرسیده است.

 

باشگاه بعد از آخرین دور مذاکرات در بیانیه ای اعلام کرد: " بعد از چندین روز مذاکرات سخت و فشرده دو طرف بدون رسیدن به توافق به دور فعلی مذاکرات پایان دادند".

 

 

دیدگاه‌ها