کد خبر : 1720475 | 01 آذر 1399 ساعت 21:02 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: اریکسن از خیلی ها بیشتر بازی کرده است

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به مسئله نیمکت نشینی های پیاپی کریستین اریکسن واکنش نشان داد.

کونته: اریکسن از خیلی ها بیشتر بازی کرده است

به گزارش "ورزش سه"، نراتزوری فردا از سری مسابقات هفته هشتم سری آ در ورزشگاه جوزپه مه آتزا میزبان تورینو خواهد بود؛ اینتر در حال حاضر با 12 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار گرفته و برای رسیدن به رتبه های بالای جدول به پیروزی در مسابقه فردا احتیاج مبرم دارد.

 

آنتونیو کونته پیش از بازی فردای تیمش گفت: "ما هم از نقاط ضعف و هم از نقاط قوت خود آگاه هستیم. باید به خودمان فکر کنیم. من همیشه امیدوارم که صداقت فکری از سوی همه وجود داشته باشد؛ به خصوص آنهایی که ما را مورد قضاوت قرار می‌دهند. شوت های کمی به سمت دروازه ما روانه می‌شود اما گل هایی که دریافت کردیم زیاد بوده اند. ما باید بهتر عمل کنیم و در سمت دیگر مقابل دروازه موثرتر ظاهر شویم.

 

 

1545682

 

 

به خاطر کاری که در زمین انجام می‌دهیم مطمئنا می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم. امیدوارم که همین روند را مقابل تورینو هم مشاهده کنیم. اگر به بازی ها تسلط داشته باشیم و موقعیت هایی برای گلزنی ایجاد کنیم اما در پایان با باخت یا تساوی روبرو شویم، آنگاه نیمه خالی لیوان را می بینیم."

 

گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که هافبک ناراضی اینتر یعنی کریستین اریکسن در مسابقه فردا نیز نیمکت‌نشین خواهد بود؛ در واقع به نظر می رسد که ستاره ای دانمارکی به زودی از نراتزوری جدا خواهد شد. کونته در این باره گفت: " من همیشه می‌گویم که بازیکنان را طوری انتخاب می‌کنم که به نفع اینتر باشد. کریستین تاکنون نیز فرصت های زیادی برای بازی کردن داشته است. او بیشتر از خیلی ها بازی کرده است. در صورت آماده بودن از او استفاده خواهم کرد اما اگر اینگونه نباشد تصمیم دیگری اتخاذ می کنم."

 

 

1511997

دیدگاه‌ها