کد خبر : 1720558 | 02 آذر 1399 ساعت 00:59 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیروزی پرگل دورتموند با پوکر هالند (عکس)

بروسیا دورتموند در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد در خانه هرتا برلین به پیروزی 5-2 برسد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوسین فاوره که در دیدار قبلی مقابل بایرن شکست خورده بودند، در دیدار امشب نمایش بهتری داشتند و توانستند با درخشش ارلینگ هالند و 4 گلی که او به ثمر رساند، به یک پیروزی پرگل برسند. جالب اینکه دورتموندی ها در نیمه اول این دیدار موفق به باز کردن دروازه حریف نشدند و این تیم میزبان بود که با گل دقیقه 33 کُنیا، با برتری 1-0 به رختکن رفت.

اما با آغاز نیمه دوم شرایط تغییر کرد و در همان 5 دقیقه ابتدایی، هالند دو بار دروازه حریف را باز کرد. ابتدا در دقیقه 47، روی یک حرکت تیمی خوب و ارسال زمینی امره جان به دهانه دروازه، هالند با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

 

1545839

 

دو دقیقه بعد، روی پاس یولیان برانت، هالند بار دیگر صاحب موقعیت شد و این بار با یک شوت پای چپ دورتموند را پیش انداخت.

برتری دورتموند ادامه پیدا کرد و در دقیقه 61، هالند سومین گلش را به ثمر رساند. اشتباه مدافعان هرتا برلین باعث شد تا هالند با دروازه بان میزبان تک به تک بشود و بعد از پشت سر گذاشتن او، به راحتی دروازه را باز کند.

 

1545840

 

فشار حملات دورتموند بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 70 روی یک حرکت تیمی، رافائل گریرو گل چهارم زردها را به ثمر رساند.

در دقیقه 79، روی خطای آکانجی روی متیو گوندوزی، این کُنیا بود که از روی نقطه پنالتی، گل دوم هرتا را به ثمر رساند اما تنها یک دقیقه بعد، روی یک حمله تیمی سریع و حساب شده، هالند با شوتی محکم، گل چهارمش در این دیدار را به ثمر رساند تا در نهایت دورتموند در این دیدار خارج از خانه به پیروزی 5-2 برسد.

دیدگاه‌ها