کد خبر : 1721032 | 04 آذر 1399 ساعت 10:45 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

موکوکو: رویایت را مثل شیر دنبال کن

موکوکو ستاره 16ساله دورتموند که اخیراً جوان‌ترین بازیکن تاریخ بوندس‌لیگا شد می‌گوید با تمام قوا و مثل یک شیر برای رسیدن به رویاهایش تلاش می‌کند.

موکوکو: رویایت را مثل شیر دنبال کن

به گزارش "ورزش سه"، یوسف موکوکو ستاره 16ساله بوروسیا دورتموند روز شنبه این هفته در جریان پیروزی 5-2 تیمش مقابل هرتابرلین برای اولین بار با پیراهن زرد دورتموند به میدان رفت تا نامش را در کتابهای تاریخ به عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ بوندس لیگا ثبت کند.

 

1545963

 

موکوکو در حالی در دقیقه 85 این مسابقه وارد زمین شد که شانزده سال و یک روز سن داشت. او به این ترتیب موفق شد رکورد قبلی بوندس لیگا که پیشتر در اختیار نوری شاهین بود را بشکند. نوری شاهین در سال 2005 زمانی که 16 سال و 334 روز سن داشت با پیراهن دورتموند مقابل نورمبرگ به میدان رفته بود.

 

موکوکو در مصاحبه ای با شبکه DAZN درباره درخشش در این سن و سال کم و رویاهایش صحبت کرد و گفت: " فوتبالیست حرفه ای شدن رویای همیشگی من بود. کسی که چنین رویایی دارد باید مثل شیر به دنبال این رویایش برود".

 

1545964

 

ستاره شانزده سال دورتموند می‌گوید با جیووانی رینا دیگر جوان دورتموند رابطه بسیار نزدیک و صمیمی‌ای پیدا کرده. او درباره رابطه اش با رینا که دو سال از او بزرگتر است گفت: "ما اصلاً با هم حرف نزده بودیم چون او آلمانی بلد نیست و من هم انگلیسی ام خیلی ضعیف است. ولی در زمین وقتی با هم بازی می کردیم همدیگر را عالی می فهمیدیم. واقعاً باورکردنی نبود".

 

 

دیدگاه‌ها