کد خبر : 1721132 | 04 آذر 1399 ساعت 17:07 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پدر ایسکو و تایید درخواست جدایی او از رئال

ادعای رسانه های اسپانیایی مبنی بر تمایل ایسکو به جدایی از رئال مورد تایید پدر او قرار گرفت.

پدر ایسکو و تایید درخواست جدایی او از رئال

به گزارش "ورزش سه"، ایسکو ستاره رئال مادرید پس از هفت فصل حضور در این باشگاه قصد جدایی دارد و این مساله را به اطلاع سران باشگاه هم رسانده است. اتفاقی که مسئولان رئال را شگفت زده کرده است؛ چرا که تابستان، ایسکو هرگونه پیشنهادی برای جدایی از رئال را رد کرده بود.

ایسکو پس از اینکه متوجه شد امسال هم در برنامه های زیدان جایی ندارد، اکنون به فکر چالشی جدید و در یک کشور جدید است. او خانه اش در مادرید را هم برای فروش گذاشته و در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جدایی از باشگاه مادریدی است.

 

 

1545527

 

 

پدر ایسکو که مدیر برنامه هایش نیز محسوب می شود، در واکنش به جدایی او به برنامه ال لارگرو از کادنا سر گفت:« بله؛ ایسکو قصد جدایی از رئال را دارد و می خواهد در یک لیگ دیگر به فوتبالش ادامه دهد البته هنوز هیچ پیشنهادی ندارد ولی به سران باشگاه اطلاع داده ایم که او زمستان به جدایی فکر می کند.»

 

پدر ایسکو ادامه داد:« اینکه در نهایت او در رئال بماند و تا پایان فصل بازی کند هم مشکلی نخواهد بود در واقع گزینه ماندن در رئال هم روی میز است.»

 

رئال برای فروش ایسکو رقمی بین 60 تا 70 میلیون یورو می خواهد در حالی که ارزش او در وبسایت ترانسفرمارکت 30 میلیون یورو تخمین زده می شود.

 

 

1546636

 

دیدگاه‌ها