کد خبر : 1722643 | 11 آذر 1399 ساعت 14:01 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست بارسلونا؛ کارت زرد مسی پاک شود

باشگاه بارسلونا از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست بخشیده شدن کارت زرد مسی در بازی برابر اوساسونا را داشته است.

درخواست بارسلونا؛ کارت زرد مسی پاک شود

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی پس از زدن گل چهارم بارسا به اوساسونا پیراهن خود را از تن خارج کرد و مشخص شد که او زیر پیراهن اصلی خود پیراهن شماره 10 نیوولز در دوران حضور مارادونا در این باشگاه را به تن کرده است.

شادی گل خاص مسی تقدیم به روح دیه گو مارادونا، بلافاصله با جریمه داور روبرو شد. متئو لاهوس با نشان دادن کارت زرد به مسی و گزارش حرکت او به کمیته داوران، باعث شده تا بارسلونا نیز احتمالا با جریمه مالی روبرو شود.

 

 

1549120

 

 

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، باشگاه بارسلونا از کمیته انضباطی درخواست پاک شدن کارت زرد مسی را کرده است. در واقع درخواستی کتبی نیز ارائه شده که طی آن بارسلونا قبول کرده است، حرکت مسی طبق قوانین مستحق کارد زرد بوده ولی توضیح داده شده که هدف مسی ادای احترام به دیه گو مارادونا بوده و به همین دلیل بهتر است کارت زرد او نیز بخشیده شود.

 

این پیراهن را سال 2018 سرخیو فرناندز به مسی هدیه داده و همان پیراهنی است که دیه گو مارادونا در مدت زمان کوتاه حضورش در نیوولز اولدبویز، باشگاه محبوب کودکی های مسی بر تن داشت.

 

 

 

1548813

 

دیدگاه‌ها