کد خبر : 1722953 | 12 آذر 1399 ساعت 17:52 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

میرزازاد و ادامه رویا پردازی؛ فریادی از عمق وجود

نیما میرزازاد دروازه بان تیم ملی جوانان در جام جهانی 2017 که با درخواست جواد نکونام به اردوی تیم نساجی ملحق شد با اعتماد وحید فاضلی سرمربی جدید نساجی به مرد شماره یک این تیم تبدیل شده است.

میرزازاد و ادامه رویا پردازی؛ فریادی از عمق وجود

به گزارش "ورزش سه"،  او که بعد از دو فصل و اندی نیمکت نشینی حالا مرد شماره یک نساجی شده است در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر در دو بازی کلین شیت کرد و البته گلی که در بازی با تراکتور دریافت کرد آفساید بود؛ او در پایان بازی با نفت مسجد سلیمان که با برتری یک بر صفر نساجی همراه بود فریادی از عمق وجودش کشید و چنان شادی کرد تا سختی هایی را که در سال های اخیر برای تبدیل شدن به مرد شماره یک تحمل کرده از یاد ببرد.

 

بعد از علیرضا حقیقی که با جدایی از نساجی راهی گل گهر شد خیلی ها چشم انتظار حضور دروازه بان اسمی در ترکیب نساجی بودند و در مدت زمانی که محمود فکری سرمربی تیم بود تلاش می کرد محسن فروزان را به ترکیب تیم اضافه کند اما وحید فاضلی ترجیح داد به نیما میرزازاد جوان اعتماد کند و فرصت را به او دهد تا خودی نشان دهد؛ فرصتی که در سال های اخیر به جوان هایی چون پیام نیازمند داده شد و موجب شد تا او به یک دروازه بان مطمئن تبدیل شود. 2 کلین شیت در چهار بازی و 2 گل خورده در 4 بازی نشان می دهد سرمربی نساجی از اعتماد به این دروازه بان جوان متضرر نشده است. وحید فاضلی با نساجی در 4 بازی 7 امتیاز گرفته و حالا می رود معرف یک دروازه بان جدید به فوتبال باشگاهی باشد.

دیدگاه‌ها