کد خبر : 1723712 | 16 آذر 1399 ساعت 18:21 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

نوازی: مشکلات تیم ذوب‌آهن را ما هم داشتیم

مربی شهر خودرو می‌گوید معتقد است این مشکلات ذوب‌آهن را خودشان در هفته اول داشتند اما با احترام به قانون در زمین حاضر شدند.

نوازی: مشکلات تیم ذوب‌آهن را ما هم داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی، مربی شهر خودرو با حضور در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۲ بر صفر به سود شهر خودرو به پایان رسید در ابتدا ضمن خسته نباشید به هر دوتیم گفت: به نظر من شرایط ایده آلی در این بازی داشتیم و بازیکنان توانستند صحبت‌های آقای رحمتی و کادر فنی را به نحو احسنت انجام دهند و  در پایان با یک بازی مقتدرانه سه امتیاز بازی را کسب کردیم. اما من فکر می‌کنم حتی می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانیم. اما در کل امروز آرامش خوبی داشتیم و با شناخت نقطه‌ضعف حریف موفق شدیم بازی را ببریم.


نوازی درباره ابتلای تعداد بسیاری از بازیکنان ذوب‌آهن به ویروس کرونا اظهار داشت:  برای تمام ایرانیان به‌خصوص بازیکنان ذوب‌آهن که درگیر این ویروس شده بودند آرزوی سلامتی می‌کنیم. ولی ما هم در بازی اول هم شش، هفت بازیکن مبتلابه کرونا داشتیم و در بازی دوم هم ازنظر بدنی نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. ما هم این مشکلات را داشتیم اما نسبت به قانون انجام‌وظیفه کردیم و در برابر حریفمان حضور پیدا کردیم.


 مربی شهر خودرو در پاسخ به سؤال که تابه‌حال این تعداد کرونایی یک تیم نداشته و بهتر نیست سازمان لیگ این قانون را اصلاح کند افزود: این دیگر دست سازمان لیگ است و می‌تواند قانون را درباره کرونا عوض کند. ما طبق قانون برای حضور مقابل ذوب‌آهن در اصفهان حاضر شدیم و بقیه دیگر به ما ارتباط پیدا نمی‌کند. ما هم مشکلات امروز ذوب‌آهن را قبلاً داشته‌ایم. اما به کمک کادر پزشکی رفته‌رفته بازیکنانمان را به شرایط بازی رساندیم. در کل باید سختی بکشیم و کارکنیم تا شرایط ایده آلی برای تیممان ایجاد کنیم. امیدواریم بازیکنان ذوب‌آهن هم زودتر به جمع خانواده بزرگ ذوب‌آهن برگردند و در بازی‌های بعدی بتوانند حضورداشته باشند.

دیدگاه‌ها