کد خبر : 1724343 | 19 آذر 1399 ساعت 17:24 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای جدید درباره جنجال بازی PSG- باشاک شهیر

داوران بازی بین دو تیم پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر نیز مدعی شده اند که در مسابقه دیشب به آنها توهین نژادپرستانه شده است.

ادعای جدید درباره جنجال بازی PSG- باشاک شهیر

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یکی از بزرگترین جنجال های لیگ قهرمانان اروپا طی سالیان اخیر رخ داد؛ جایی که دو تیم پاری سن ژرمن و استانبول باشاک شهیر در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات به مصاف یکدیگر رفتند اما این مسابقه به دلیل جنجال های رخ داده در آن نیمه تمام باقی ماند.

 

در دقیقه 20 بازی پیره وبو ، کمک مربی کامرونی باشاک شهیر اخراج شده و به نظر می رسد در این میان به او توهینی شده که باعث عصبانیت نیمکت تیم ترکیه ای شده است.

 

 

1551677

 

 

داور چهارم بازی در کش و قوس اعتراض نیمکت نشینان باشاک شهیر روی یک صحنه به داور اطلاع می دهد که آن سیاهپوست را اخراج کن. همین لفظ باعث خشم تیم ترکیه ای و اعتراض شدید آنها شد که به مختل شدن بازی و ترک زمین و نیمه تمام ماندن بازی انجامید.

 

اکنون ادعای جدیدی در رابطه با اتفاقات جنجالی مسابقه دیشب مطرح شده است. در همین ارتباط ویدئویی در فضای مجازی دست به دست می شود که بر اساس آن ادعا شده هنگامی که داوران مشغول توضیح این موضوع بوده اند که کلمه استفاده شده توسط داور چهارم اصلاً یک توهین در زبان رومانیایی محسوب نمی‌شود، در همین حین یکی از افراد حاضر روی نیمکت باشاک شهیر که هنوز هویتش مشخص نشده نیز می گوید: " در کشور ما هم می‌گویند رومانی ها کولی هستند."

 

 

1551650

 

 

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده که داوران مسابقه نیز پس از بازی مدعی شده بودند که به آنها توهین نژادپرستانه شده و در واقع این مسئله می‌تواند ماجرا را وارد فاز جدیدی کند.

دیدگاه‌ها