کد خبر : 1724386 | 19 آذر 1399 ساعت 20:30 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق بارسلونا و دفاع ویژه از ادن هازارد

توماس فرمالن، مدافع سابق بارسلونا معتقد است که ادن هازارد بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت با قدرت باز خواهد گشت.

ستاره سابق بارسلونا و دفاع ویژه از ادن هازارد

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش بلژیکی پس از انتقال رویایی از چلسی به مادرید در سال 2019، نتوانسته انتظارات را برآورده کند زیرا آسیب دیدگی های پیاپی عملکرد هازارد را تحت تاثیر قرار داده و باعث شده که او نتواند عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیم زین الدین زیدان داشته باشد.

 

با این حال مدافع سابق بارسلونا که پیش از این در تیم ملی بلژیک نیز با هازارد هم تیمی بوده به دفاع از این بازیکن پرداخته است. توماس فرمالن در این باره گفت: " اول اینکه همه خیلی راحت و سریع می گویند که او دچار مصدومیت شده است، او آسیب دیدگی دارد و از این نوع موارد. من فکر می‌کنم که مچ پای او برخورد شدیدی داشته و هازارد هیچ تقصیری ندارد. این یک مصدومیت عضلانی و خیلی بد محسوب می شود.

 

 

1550168

 

 

برای من شخصاً هازارد یک بازیکن کلاس جهانی است. من در انگلیس مقابلش بازی کردم. او برمی گردد. ادن بسیار مثبت است. وقتی برگردد و بازی کردن را از سر بگیرد بهترین های او را می بینید. من در مورد او نگران نیستم. او برمی گردد."

 

وضعیت بد بارسلونا: " آنها با مشکلات مالی زیادی روبرو هستند. بارسلونا همیشه تیم خوبی است و همه انتظار دارند که این تیم همواره در اوج باشد؛ اتفاقی که بسیار دشوار است و گاهی اوقات اوضاع اینگونه پیش می رود. در نهایت، بارسلونا به اوج باز خواهد گشت. در حال حاضر، شاید به دلیل شرایطی که باشگاه در آن قرار دارد، دشوار باشد."

 

 

1550750

دیدگاه‌ها