کد خبر : 1725756 | 26 آذر 1399 ساعت 16:28 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

رایکا بابل 2 – چوکای تالش یک

لیگ یک / خوشبختی تیم نادر در دقیقه 2+90

رایکای بابل با هدایت نادر دست نشان از یک بازی خانگی به سه امتیاز حیاتی دست یافت.

لیگ یک / خوشبختی تیم نادر در دقیقه 2+90

به گزارش "ورزش سه"، این بازی در حالی با نتیجه دو بر یک به سود تیم رایکا خاتمه یافت که تا ثانیه های پایانی نتیجه بازی یک بر یک پیش می رفت و چوکا مسرور از کسب یک امتیاز بود که در دقیقه 92 ضربه علی خسرونژاد کار را تمام کرد. به سود تیم رایکا.

 

در این بازی ابتدا رایکا در دقیقه 39 بازی توسط امیر محمد منصف به گل رسید و با همین نتیجه به رختکن رفت. چوکا در نیمه دوم به نیت جبران گل خورده کمی جلو کشید و در دقیقه 69 بازی توسط علی مصطفایی به گل مساوی رسید. بعد از این گل چوکا سعی در اداره بازی داشت و به همین میزان رایکا با حملات متعدد به دنبال تغییر نتیجه بازی بود که در نهایت به خواسته خود رسید. چوکا برای کسب یک امتیاز از این دیدار تنها چند دقیقه کم آورد.

 

رایکا با کسب دومین پیروزی 7 امتیازی شد و به نیمه جدول آمد. اما چوکا 4 امتیازی و تیم پانزدهم جدول است. یعنی نزدیک به منطقه خطر. البته این تیم همانند دیگر تیم های انتهای جدول برای تغییر شرایط خود به اندازه کافی زمان در اختیار دارد. چوکا با هدایت علی لطیفی در این بازی حاضر شد. پیش تر هدایت این تیم بر عهده هادی شکوری بود که بعد از جدایی به مشکلات مالی این تیم اشارات متعددی داشت.

 

دیدگاه‌ها