کد خبر : 1728890 | 12 دی 1399 ساعت 18:51 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

زواری: نفت آبادان کار سختی برای تداوم بالانشینی دارد

یکی از جوانانی که در این فصل با اعتماد سیروس پورموسوی توانسته نمایش موفقی در ترکیب نفت آبادان به جا بگذارد، محمدحسین زواری است.

زواری: نفت آبادان کار سختی برای تداوم بالانشینی دارد

به گزارش "ورزش سه"، در راستای جوانگرایی سیروس پورموسوی، محمدحسین زواری در این فصل توانسته فرصت مناسبی در ترکیب نفت آبادان به دست بیاورد و از نظر کیفی توانسته نظر کادرفنی را در راستای دستیابی به نتایج لازم به خوبی پیش ببرد. بازیکن شمالی نفت آبادان درباره تساوی تیمش در دیدار این هفته مقابل سایپا اینطور به ورزش سه گفت: اول فصل با شرایط سختی داشتیم و اینکه تمرینات آماده سازی را نسبت به دیگر تیم‌ها دیرتر استارت زدیم، کمتر کسی تصور می‌کرد که از نظر نتیجه به این شکل عمل کنیم و بتوانیم این  جایگاه را به دست بیاوریم. خدا را شکر با تلاش‌های آقای پورموسوی و کادرفنی و مسئولان باشگاه و زحمات بازیکنان و دیگر اعضای تیم توانستیم جایگاه خوبی تا به اینجای فصل به دست بیاوریم. کار سختی در ادامه پیش رو داریم اما امیدوارم همین روند را حفظ  کنیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. این را هم بگویم که واقعا دلمان برای هواداران تنگ شده و امیدواریم هرچه زودتر شرایطی فراهم شود و آنها را در استادیوم به عنوان حامی بزرگ‌مان ببینیم.


او در خصوص دیدار با سایپا ادامه داد: می دانستیم که بازی سختی داریم و با توجه به اینکه در خانه حریف بازی داشتیم با احترام به تیم خوب سایپا می‌خواستیم به این برد خارج از خانه برسیم. بازی را خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در همان دقایق ابتدایی به گل برسیم ولی از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم. در کل دو تیم موقعیت‌های  زیادی داشتند و تساوی عادلانه بود. خدا را شکر توانستیم یک امتیاز بگیریم و دست خالی از تهران برنگردیم.

 

بازیکن 18 ساله نفت آبادان درباره اعتماد پورموسوی به جوانان گفت: آقای  پورموسوی قبل از آنکه مربی بزرگی باشد مرد بزرگی است  و کار کردن با او خیلی لذت‌بخش است. او هم مربی تیم‌های پایه بوده و هم بزرگسالان و همچنین اعتقاد خاصی به جوانان دارد و امسال این موضوع را ثابت کرده است. الان هم در تیم صنعت نفت ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها به خوبی استفاده می‌کنند. باتجربه‌ها خیلی به ما کمک می‌کنند و خدا را شکر که تا اینجای کار نتایج خوبی گرفتیم و امیدواریم جواب اعتماد آقای پورموسوی را بدهیم.

 

زواری  که در اردوی تیم جوانان ایران نیز حضور دارد در اینباره می‌گوید: از 2سال پیش حضورم در تیم جوانان با هدایت آقای پورموسوی استارت خورد و قبل از اینکه او سرمربی تیم ملی جوانان شود سفری به گرگان داشت و من را سر تمرین شموشک گلستان دید. آن زمان سرمربی تیم فولاد بود که می‌خواست مرا به آن تیم ببرد ولی نتوانستم به فولاد بروم. بعدش هم عضو باشگاه سایپا شدم و از آنجا به تیم جوانان ایران دعوت شدم. اکنون هم آقای مهابادی سرمربی تیم جوانان است و در کنار ایشان اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم تا آماده بازی‌ها شویم. با این حال چند وقت پیش اعلام شد بازی‌های آسیایی و جام جهانی در رده جوانان لغو شده و این خبر بدی برای ما بود زیرا با زحماتی که کشیده بودیم می‌خواستیم که به جام جهانی صعود کنیم.امیدوارم  از این نسل حمایت شود و قطعا نفرات خوبی در آن حضور دارند که می‌توانند نسل آینده فوتبال ایران را شکل دهند.

دیدگاه‌ها