کد خبر : 1732029 | 29 دی 1399 ساعت 13:42 | 186.9K بازدید | 31 دیدگاه

با سه تغییر نسبت به دربی؛

اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور

محمود فکری ۱۱ بازیکن منتخب آبی‌های پایتخت در دیدار با تراکتور را معرفی کرد.

اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال که در هفته‌های اخیر شرایط خوبی داشته و توانست در لحظه آخر بازی قبل مقابل پرسپولیس از شکست نجات پیدا کند و بازنده دربی نباشد، از دقایقی دیگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

 

محمدرشید مظاهری دروازه‌بان استقلال در بازی تبریز است و برابر تیم فصل گذشته‌اش به میدان می‌رود که تقابل او با تراکتور می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد.

 

یکی از دو مدافع میانی استقلال نسبت به دربی تغییر کرده و عارف غلامی که نتوانسته بود نمایش خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشد، از ترکیب خارج شده و جای خود را به محمد دانشگر داده تا این بازیکن در کنار محمدحسین مرادمند زوج خط دفاعی آبی‌ها را تشکیل بدهند.

 

1563668

 

مصدومیت سید احمد موسوی و غیبت او در فهرست استقلال موجب شده تا این بازیکن برخلاف هشت دیدار قبل در ترکیب آبی‌ها نباشد و وریا غفوری دوباره به پست دفاع راست برگردد. ضمن اینکه محمد نادری مثل بازی با پرسپولیس، مدافع چپ استقلال برابر تراکتور است.

 

1563666

 

 

مسعود ریگی و مهدی مهدی‌پور، دو هافبک دفاعی ثابت استقلال مقابل سرخ‌پوشان تبریز هستند، اما جلوتر از آنها داریوش شجاعیان جانشین آرش رضاوند مصدوم شده تا دیگر تغییر آبی‌ها در بازی با تراکتور باشد.

 

1563665

 

امیرارسلان مطهری و مهدی قایدی بال‌های راست و چپ خط هجومی استقلال هستند و شیخ دیاباته مهاجم نوک این تیم است تا او هم دیگر بازیکن جدید در ترکیب آبی‌ها در تبریز باشد و دوباره در جمع نفرات اصلی قرار گرفته است.

 

 

1563669

 

 

ترکیب استقلال مقابل تراکتور به‌صورت زیر است:

محمدرشید مظاهری، محمد دانشگر، محمدحسین مرادمند، وریا غفوری، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی، امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته

 

دیدگاه‌ها