کد خبر : 1733236 | 05 بهمن 1399 ساعت 08:38 | 21.9K بازدید | 2 دیدگاه

آرمین سهرابیان دست درازی کرد

هخامنش: نمی‌خواستم حق فرعباسی ضایع شود

تراکتور در یک بازی جنجالی توانست گل گهر را شکست دهد و شاید یکی از دلایل عصبانیت گل گهری ها و عدم تمرکزشان در دقایق پایانی تحمل باخت در خانه خودشان بود.

هخامنش: نمی‌خواستم حق فرعباسی ضایع شود 

به گزارش ورزش سه تراکتور موفق شد در یک بازی کاملاً درگیرانه که منجر به دو دعوا در زمین مسابقه شد گل گهر سیرجان را از پیش رو بردارد و به نوعی  نتیجه دیدار با استقلال را جبران کند وفا هخامنش در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: با تیم امیرخان بازی کردن سخت است. می‌دانستیم که آنها رو به بازی مستقیم و ارسال از کناره ها می آورند  و با توجه به تمریناتی که داشتیم راه گلزنی را بستیم ولی ما هم  درگیرانه بازی کردیم و به نوعی می‌توان گفت از این جنگ سربلند بیرون آمدیم و باخت مقابل استقلال را  جبران کردیم. واقعاً جایگاه ما در جدول بالاتر از این حرف ها است که در آن قرار داریم.


او در خصوص صحنه ای که داور اعتقاد داشت فرعباسی  وقت تلف  کرده و این موضوع منجر به  درگیری بین او و منشا شد و این بازیکن به حمایت از دروازه‌بان جوان تیمشان پرداخت ادامه داد: تیم ما هیچگاه وقت تلف نمی کند. منشا حرف زشتی زد که واقعاً در شأنش نبود. حبیب خیلی پسر خوب و محجوبی است و من نمی‌خواستم حقش ضایع شود. متاسفانه طاقت نیاوردم و درگیری لفظی پیش آمد.


هخامنش در خصوص درگیری سعید مهری و آرمین سهرابیان نظرش را اینگونه بیان کرد: من کاملاً دیدم چه اتفاقی افتاد. سعید مهری یک خطا کرد و در حالی که  هیچ ربطی به سهرابیان نداشت  آمد و دخالت کرد و فحش داد و دسته درازی هم کرد و سعید هم مجبور شد جواب بدهد.


بازیکنانی مثل سعید و حبیب آنقدر آرام هستند که از این کارها نمی کنند و قطعاً چیزی شنیدند که مجبور شدند عکس‌العمل نشان دهند. به هر حال  نمی شود بایستی تا به تو بی‌احترامی شود و اینگونه رفتارها در برابر بی احترامی به شخصیت  فرد طبیعی است.


وی در خصوص دیدار پیش رو با آلومینیوم اراک گفت: ما در خانه آلومینیوم بازی راحتی نداریم. همه تیم‌ها می دانند که تراکتور بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد و با برنامه حاضر می شوند به خاطر وجود بازیکنانی مثل شجاعی، دژاگه ،حاج صفی و غیره تیم های حریف دو، سه برابر  انگیزه می گیرند و  این موضوع کار ما را سخت می‌کند.


هخامنش در پایان افزود: این برد را به هواداران تراکتور تقدیم می کنم و لازم است بگویم اگر اتفاقی هم در بازی با گل گهر افتاد به خاطر این است که ما موظف هستیم پشت هم تیمی مان بایستیم و حمایت کنیم.

دیدگاه‌ها