کد خبر : 1734745 | 12 بهمن 1399 ساعت 11:30 | 20.6K بازدید | 6 دیدگاه

راموس در راه لیگ برتر؛ یونایتد، سیتی یا لیورپول؟

قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید در تابستان به پایان می رسد و دو طرف هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. گفته می شود که راموس علاقمند به بازی در لیگ برتر انگلیس است.

راموس در راه لیگ برتر؛ یونایتد، سیتی یا لیورپول؟

 

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا هنوز موفق نشده کاپیتان اسطوره ای خود را راضی به ماندن کند و گزارش ها در اسپانیا حاکی از این است که راموس به دنبال ترک رئال مادرید است و ممکن است قصد داشته باشد به لیگ برتر و منچستریونایتد کوچ کند.

 

باشگاه های کمی در سطح جهان وجود دارند که بتوانند از پس دستمزد بازیکنی در حد و اندازه های راموس بربیایند و از پاری سن ژرمن نیز به عنوان یکی از علاقمندان به این مدافع اسپانیایی نام برده می شود، هر چند گفته می شود سرخیو راموس خود علاقمند به بازی در انگلیس است.

 

پیش از این گزارش شده بود که رئال مادرید پیشنهادی برای تمدید قرارداد به راموس ارائه داده اما این مدافع کهنه‌کار پیشنهاد رئال را رد کرده است. هیچ کدام از دو طرف حاضر نیستند از خواسته های خود کوتاه بیایند و با نزدیک شدن زمان پایان قرارداد راموس با رئال مادرید، حال به نظر می رسد که راه کاپیتان از لوس‌بلانکوس جدا شده.

 

1567833

 

هواداران رئال بسیار بابت احتمال جدایی سرخیو راموس از این تیم ناراحت و نگرانند، مخصوصا که راموس در دوران طولانی حضور خود در مادرید به همراه این تیم فاتح پنج عنوان قهرمانی در لالیگا و پهار عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ شده است. قهرمانی هایی که راموس نقشی حیاتی در به دست آمدن‌شان داشته است.

 

جدا از افتخاراتی که در مادرید کسب کرده، راموس با تیم ملی اسپانیا فاتح جام جهانی فوتبال و همچنین دو عنوان قهرمانی اروپا نیز شده است. لازم به ذکر نیست که او چه مهره ارزشمندی در ترکیب هر تیمی می تواند باشد.

اگر تمایل پیوستن او به لیگ برتر درست باشد، تنها چند باشگاه هستند که توانایی پرداخت دستمزد او را دارند.

به جز منچستریونایتد، از منچسترسیتی و لیورپول نیز به عنوان مقاصد احتمالی راموس نام برده می شود، هر چند سابقه نمایش های او در برابر این تیم ها، باعث می شود که استقبال چندان گرمی در انتظار او نباشد.

اورتون اما می تواند خوشامدگویی گرم تری برای راموس داشته باشد، مخصوصا با توجه به حضور کارلو آنچلوتی روی نیمکت این تیم که از سال 2013 تا 2015 سابقه هدایت رئال مادرید را نیز در کارنامه دارد.

 

باید دید که آیا فلورنتینو پرز، رئیس رئال مادرید، اجازه خواهد دارد اسطوره رئال از این تیم برود؟ و آیا سولسشر از این فرصت ویژه برای تقویت خط دفاع خود استفاده خواهد کرد؟

دیدگاه‌ها