کد خبر : 1736340 | 19 بهمن 1399 ساعت 21:54 | 130.5K بازدید | 7 دیدگاه

قهرمانی در آنفیلد از دست رفت؛

فاجعه برزیلی؛ لیورپول را خودی ها کشتند! (عکس)

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول یک تنه موجب شکست تیمش مقابل منچسترسیتی شد.

فاجعه برزیلی؛ لیورپول را خودی ها کشتند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، روزهای سیاه برای لیورپول زودتر از حد انتظار فرا رسیده است. تنها چند ماه بعد از قهرمانی مقتدرانه این تیم در لیگ برتر، امشب آنها در استادیوم آنفیلد با نتیجه 1-4 مغلوب منچسترسیتی شدند و حالا با یک بازی بیشتر نسبت به این تیم، 10 امتیاز با صدر جدول فاصله دارند.

 

اما بی تردید آلیسون بکر مقصر اول این شکست لقب خواهد گرفت. وقتی محمد صلاح موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه سیتی را باز کرده و گل تساوی را به ثمر برساند، بارقه های امید به اردوی این تیم بازگشت، اما دو اشتباه متوالی سنگربان برزیلی کار را تمام کرد.

 

ابتدا پاس ضعیف آلیسون بکر به فیل فودن رسید و در نهایت ایلکای گوندوغان موفق شد با یک ضربه دقیق دروازه لیورپول را باز کرده و گل دوم را به ثمر برساند. اما اشتباهات آلیسون بکر ادامه یافت و لحظاتی بعد باز هم پاس عجیب و اشتباه او این بار در نهایت برناردو سیلوا را صاحب توپ کرد و پاس فنی او با ضربه سر تمام کننده رحیم استرلینگ در دهانه دروازه همراه شد.

 

آلیسون بکر در سالهای اخیر همیشه دروازه بان مطمئنی برای لیورپول بود و هر گاه این بازیکن در ترکیب حضور نمی یافت معمولا مرسی سایدی ها خوب نتیجه نمی گرفتند. اما این بار همه چیز بر عکس پیش رفت و آلیسون بکر که در شرایطی دشوار و با تلاش پزشکان به این دیدار رسیده بود، عامل اصلی باخت تیمش مقابل سیتی لقب گرفت.

 

آخرین بار حدود سه سال قبل بود که لوریس کاریوس، دروازه بان آلمانی لیورپول در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید مرتکب چنین اشتباهات مسلمی شده و یک تنه قهرمانی را از تیمش گرفت. حالا و بعد از سالها، یک بار دیگر لیورپول یک دیدار بزرگ را نه به حریف، بلکه به دروازه بان خود واگذار کرد.

 

1570355

 

1570354

 

1570353

 

1570356

 

1570358

دیدگاه‌ها