کد خبر : 1737795 | 27 بهمن 1399 ساعت 13:21 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

میرزاپور: امیدوارم انتخابات فدراسیون در سلامت برگزار شود

گلر اسبق تیم ملی که یکی از نفرات حاضر در لیست برای بازی یادبود دو پیشکسوت فقید فوتبال ایران محسوب می‌شود، در خصوص شرایط و مسائل اخیر فوتبال ایران به صحبت پرداخت.

میرزاپور: امیدوارم انتخابات فدراسیون در سلامت برگزار شود

به گزارش "ورزش سه"، میرزاپور درباره بازی یادبود برای میناوند و انصاریان گفت: جا دارد این مصیبت بزرگ را بار دیگر تسلیت بگویم. دو تا از بهترین دوستان که هم در زمینه فوتبال و هم اجتماعی و هنری جزو بهترین بودند را از دست دادیم. الان هم اینجا حاضر شدیم برای تست کرونا تا برای بازی یادبود فردا حاضر شویم.

 

وی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال هم گفت: متاسفانه یا خوشبختانه هر سری که به انتخابات رسیدیم مشکلاتی وجود داشته است. در خصوص اساسنامه و مسائل دیگر دچار مشکل بودیم و امیدوارم امسال آن اتفاقات نیفتد و انتخابات در جو سالمی برگزار شود و کسی که لیاقت دارد در آن حاضر باشد. تمام کسانی که نامزد شده اند جزو بهترین ها بوده اند و امیدوارم هر کس آمد بتواند شرایط فوتبال را تغییر دهد. باید ساختار را درست کنیم.

میرزاپور درباره وضعیت دروازه بانان در این فصل و کیفیت آنها گفت: از زمانی که بحث ورود دروازه بانان خارجی منع شد شرایط بهتر شده است و به جوانان و استعدادهای خودمان بها داده ایم و کمتر مربی قبل از آن به استعداد خودمان با توجه به شرایط امتیازگیری بها می داد. اما الان دروازه بانان خوبی مثل لک و بیرانوند و نیازمند و ... عملکرد خوبی داشته اند.

 

دروازه بان سابق تیم ملی در خصوص اینکه در دروان حضورش در تیم ملی با توجه به اینکه انتقادات زیادی را متوجه خود می دید اینطور توضیح داد: واقعا زمانی که من در تیم ملی حضور داشتم کسی باور نمی کرد کسی از تیم شهرستانی بیاید و گلر اول تیم ملی شود. من آن زمان که دعوت شدم، گلر اول نبودم و به عنوان سوم وارد شدم اما شرایطی پیش آمد که شماره یک شدم و آن فرصت به من داده شد. در آن راه اشتباهاتی داشتم و گل های بدی هم خوردم. گل های بدی که خوردم خیلی اذیتم می کردند اما من سکوت کردم و حرفم را سعی می کردم در زمین بزنم.

دیدگاه‌ها