کد خبر : 1738626 | 01 اسفند 1399 ساعت 13:48 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

تایید کرونای مجید حسینی با غیبت در لیست

مدافع ایرانی ترابزون اسپور در فهرست تیمش برابر باشاک‌شهیر دیده نمی‌شود.

تایید کرونای مجید حسینی با غیبت در لیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ترابزون اسپور در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم سوپر لیگ ترکیه مقابل باشاک‌شهر استانبول، تیم قهرمان فصل گذشته قرار می‌گیرد که سید مجید حسینی را در اختیار نخواهد داشت.

 

باشگاه ترابزون اسپور فهرست ۲۱ نفره بازی امشب مقابل باشاک‌شهیر رده هجدهمی را اعلام کرد که در این بین نام سید مجید حسینی، مدافع ایرانی‌اش دیده نمی‌شود و البته ۹ بازیکن دیگر هم به دلیل بیماری، ابتلا به کرونا یا مصدومیت در فهرست این مسابقه قرار نگرفته‌اند.

 

1574259

 

سه روز قبل بود که باشگاه ترابزون اسپور خبر داد تست کرونای دو بازیکن و یکی از نفرات اصلی کادر فنی تیم مثبت شده، اما اسامی آنها را تا به امروز اعلام نکرده، اما در همان مقطع رسانه‌های ترکیه‌ای عنوان نمودند که سید مجید حسینی یکی از آنها است.

 

با وجود اینکه باشگاه ترابزون اسپور هیچ خبری مبنی بر تایید ابتلای حسینی به کرونا نداده، اما عدم حضور این بازیکن در فهرست دیدار امشب مقابل باشاک‌شهیر استانبول نشان می‌دهد که احتمالا این ملی‌پوش ایرانی به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل در لیست این بازی حضور ندارد.

 

سید مجید حسینی که در این فصل ۱۰ بار برای ترابزون اسپور به میدان رفته، پس از پنج هفته حضور تعویضی متوالی، در دیدار اخیرشان به طور کامل نیمکت‌نشین بود و بازی امشب را هم از دست داده است.

دیدگاه‌ها