کد خبر : 1738880 | 02 اسفند 1399 ساعت 16:53 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

رد استعفای سرمربی سپیدرود رشت

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت استعفای سرمربی این تیم را رد کرد.

رد استعفای سرمربی سپیدرود رشت

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سهیل حق شناس، بازیکن اسبق سپیدرود و سرمربی کنونی این باشگاه بعد از باخت خانگی هفته گذشته از سمت خود استعفا داده بود، این موضوع از سوی مدیرعامل باشگاه رد شد.

 

سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود در این زمینه گفته: استعفای سهیل حق شناس را قبول نمی کنم و باید در روزهایی که سپیدرود شرایط خوبی ندارد با همدلی و اعتماد به یکدیگر مشکلات را برطرف کنیم. سهیل سرمایه سپیدرود است و استعفای او یک کار حرفه ای بود که دست باشگاه را برای تصمیم گیری باز گذاشت و ما هم تا جایی که منافع تیم به خطر نیفتد از اوحمایت می کنیم اما برای حل تمام مشکلات سپیدرود نیازمند یک همدلی بزرگ در بین تمامی مسئولین استانی و شهری و جامعه فوتبال هستیم.

وی افزود: سپیدرود در ابتدای فصل در شرایط عجیب و غریبی راهی مسابقات شد و بدهی ۱۰ میلیاردی و بسته بودن پنجره از یک سو و عدم حل شدن مشکل مالکیتی و دو سقوط پیاپی شرایط را به مرحله ای رسانده بود که حتی احتمال عدم شرکت در بازی های لیگ قوت گرفته بود.

 

مدیرعامل باشگاه سپیدرود درباره وضعیت این باشگاه نیز گفته: سپیدرود شرایط خوبی ندارد و خطر از این تیم دور نشده است و درست است که ما پنجره را باز کردیم اما تا نیم فصل گروهی دیگر از طلبکاران فصول گذشته با ثبت شکایت های تازه آن را بستند و برای باز کردن آن نیازمند حمایت مالی هستیم و همچنین هزینه های لجستیکی مانند بلیط هواپیما و هتل و البسه با قیمت های جدید کمرشکن شده و کار را برای ما سخت کرده است. ما در ابتدای فصل با تسویه حساب قطعی حدود ۲ میلیارد تومان از بدهی های گذشته سپیدرود را کم کردیم که معتقدم در شرایط سقوط کار بسیار بزرگی بود و در بخش پشتیبانی مانند سفر، هتل، پرواز در حد بسیار مطلوب و حرفه ای در حد نام سپیدرود سعی کردیم همه چیز مطلوب و آبرومندانه انجام شود و این هفته هم بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد. از استاندار و فرماندار محترم، نمایندگان محترم مجلس، مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیئت فوتبال استان می خواهم تا به کمک سپیدرود بیایند و مساله مالکیتی این تیم را حل کنند.

دیدگاه‌ها